Publicitat

Batlle: “La seguretat viària està per sobre dels drets dels arbres”

Es tornen a evidenciar les diferències entre Barcelona en Comú i el regidor de Sarrià-Sant Gervasi

spot_img

Publicat el 9.11.2021 20:06

Política 

Sergi Alemany

No ha durat ni una hora, però Consell de Barri de Sarrià celebrat aquest dimarts a la tarda a la seu del Districte ha evidenciat, una vegada més, les diferències d’opinió entre Barcelona en Comú i el regidor de Sarrià-Sant Gervasi i membre del PSC-Units per Avançar, Albert Batlle.

Publicitat

En el torn de preguntes, el president de l’associació de veïns de Pedralbes, Lluís Amat, ha manifestat falta de comprensió perquè alguns arbres tapen la llum dels fanals de la via pública. Segons ha dit, en una visita recent de Parcs i Jardins amb l’ara exconseller de districte Joan Manel del Llano, se’ls va informar que no tallaven les branques perquè “primer eren els arbres, abans que l’enllumenat públic.”

Publicitat

Davant d’aquesta afirmació, Batlle ha respost que és tema “recurrent” i que crea una “situació de polèmica” de manera continuada amb els serveis corresponents. Pel regidor de Districte, la seguretat viària està per sobre de qualsevol altre dret, inclosos els dels arbres”, afirmant que “si hi ha situació de perill, sigui període o no de poda, s’han de tallar les branques dels arbres.”

Des de la setmana passada, Cristina Narbona representa els dos consellers de Barcelona en Comú, Joan Manel del Llano i Llorenç Sena, que van dimitir a mitjans d’octubre per disrepàncies amb Albert Batlle i també amb l’alcaldessa Ada Colau. Durant aquest mes s’espera que en primàries de BComú surti el segon nom que acompanyarà Narbona al Districte pel que queda de mandat.

Dimiteixen els consellers dels comuns a Sarrià-Sant Gervasi per discrepàncies amb Batlle i Colau

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La transició ecològica al Parc Natural de Collserola: així ha evolucionat

El Consorci publica la memòria d'activitats del programa Alimentem Collserola amb una retrospectiva del procés impulsat al llarg de vuit anys

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

Transformacions silencioses: l’evolució cap als mamífers

Si no hagués estat pels canvis de peixos i rèptils, i per la desaparició dels dinosaures, nosaltres no hi seríem

La pagesia s’està morint

"Els polítics que imposen la burocràcia forassenyada que pateixen els pagesos semblen adversaris del progrés", escriu Saumell
spot_img

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]