Publicitat

Casa Usher recomana la col·lecció ‘En Pinxo’

Són llibres infantils que conviden a descobrir instruments i sons i a estimar la música en totes les seves expressions

spot_img

Publicat el 4.11.2019 16:58

Cultura

Casa Usher

Hi ha una col·lecció de llibres pels quals a la llibreria sentim especial predilecció, i aquesta és la d’en Pinxo que publica l’editorial Estrella Polar (en castellà el protagonista es diu Paco i la col·ecció la publica la línia infantil de l’editorial Timun Mas).

Publicitat

En Pinxo és un gos apassionat per la música que viatja pel món a la recerca de diferents estils musicals i conèixer nous instruments: ja ha viatjat a Àfrica (En Pinxo i la música africana), a Venècia (En Pinxo i Vivaldi), a Londres (En Pinxo i el Rock), a París (En Pinxo i Mozart), a Nova Orleands (En Pinxo i el Jazz), a Nova York (En Pinxo i la Música Disco), que és el més nou fins ara, i fins i tot al fons del bosc, on els animals es reuneixen per oferir un concert a la nit (En Pinxo i l’Orquestra).

Publicitat

En cada un dels llibres, en Pinxo i els seus amics músics ens ensenyen els sons dels diferents instruments típics de cada un dels estils musicals, així com les peces més conegudes dels compositors més influents.

El duet format per la il·lustradora Magali La Huche i la directora artística Isabelle Devy, inventa, a partir de 16 peces musicals escollides, una història on el Pinxo acompanya els nens (els llibres estan recomanats per a infants a partir de 3 anys) a descobrir instruments i sons i a estimar la música en totes les seves expressions.

Al final de tots els llibres, els adults trobareu els crèdits dels noms de les peces musicals, així com dels intèrprets que les han enregistrat, i els petits un resum dels sons i cançons del llibre per repassar el que han après.

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Vuit adolescents amb guants de boxa: “Cop de llum”, de Rita Bullwinkel

L'escriptora s’ha consolidat com una de les veus més potents de la narrativa nord-americana contemporània gràcies a una prosa incisiva, física i radicalment original

“Una noia a la ciutat” o l’amor segons Mercè Ibarz

En la seva última novel·la, l'autora parla de memòria, amor i ciutat a partir d’un fet molt concret: la pèrdua del seu company

Recomanacions literàries de la Casa Usher per Nadal

S'acosten les festes i la Casa Usher fa una tria de llibres per regalar

Miriam Reyes: de la poesia del cos a la memòria de Veneçuela

L'autora gallega participarà en el club de lectura de la Casa Usher el 17 de novembre per presentar "La edad infinita"
spot_img

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

Els armolls: característiques i usos

Actualment són una verdura molt poc conreada a les nostres hortes, ja que ha estat desplaçada per les bledes i pels espinacs

Tres dies de portes obertes inauguren els actes pel 700è aniversari del Monestir de Pedralbes

Acompanyat d'Illa i Gay, l'alcalde Jaume Collboni reivindica el Monestir de Pedralbes com a "part de l'ànima de Barcelona"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí