Publicitat

Cinc coses sobre Jordi Martí Grau i Sarrià-Sant Gervasi

Va estudiar en una escola petita del districte que ha tingut fins a tres ubicacions diferents i va conèixer a l'esplai a la seva parella i mare de quatre fills

Publicat el 9.5.2023 20:31 · Actualitzat el 15.7.2023 19:44

Política

El Jardí

Jordi Martí Grau (Barcelona, 1965) és actualment sisè tinent d’alcaldia de l’Ajuntament i responsable de l’àrea de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat. Ocupa la posició de número 2 a la llista de Barcelona en Comú a les eleccions del 28M, liderada per tercera vegada per Ada Colau.

  • Dels 3 als 14 anys va estudiar a l’Escola Guils, una escola petita, catalana i activa, ubicada fins en tres llocs diferents del districte de Sarrià-Sant Gervasi.
  • A l’esplai de la parròquia de Sant Ildefons de Sant Gervasi va conèixer a la seva parella i mare dels quatre fills que tenen en comú.
  • Estudiant de l’Institut Montserrat, va ser delegat de nocturn durant uns anys “especialment moguts”. Va participar activament en el comitè anti-OTAN del mateix institut.
  • Un dels seus racons preferits del districte és la plaça Frederic Soler, perquè allà hi va haver un dels primers casals de joves de Barcelona, un lloc per on ara passa “alguns dissabtes al matí” per anar al Mercat de Sant Gervasi.
  • Li agrada passejar per Collserola, per la carretera de les Aigües, amb la ciutat als peus, i voltar-la per descobrir que és realment el parc central de la gran regió metropolitana de Barcelona.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Titon Lailla: “Exigim a l’Ajuntament que es posi de costat de la cultura popular”

La regidora presidenta del districte denuncia la manca d’inversió en la mobilitat i els equipaments

Entitats veïnals denuncien el bloqueig de l’Ajuntament a demandes dels pressupostos participatius

Diverses associacions de la ciutat han presentat una queixa formal a la Sindicatura de Greuges

Les actualitzacions en obres de millora copsen els darrers consells de barri celebrats al districte

Alguns dels temes més debatuts han estat la Biblioteca de Sarrià, la plaça Adrià i la Casa Tosquella

Així era Sarrià-Sant Gervasi al segle XX

La sèrie "Recapturant" explica l'evolució del districte a través de la fotografia històrica
spot_img

Lluís Amat i la Fundació TEAS rebran la Medalla d’Honor de Barcelona

El Consell Plenari acorda distingir una trajectòria de compromís amb el barri i més de mig segle de treball per la inclusió social a través de l’art i el suport comunitari

El Suprem confirma 10 anys de presó per al mestre de la Salle Bonanova que va agredir sexualment un alumne

El pederasta Víctor Planas serà engarjolat i haurà d'indemnitzar amb 40.000 euros a la víctima, que també havia sigut el seu fillastre

Barceló, Renom i Masó porten a escena els pensaments del poeta Foix al Teatre de Sarrià

L'espectacle de lectura dramatitzada "L’Instant i les deixes del somni: Foix per ell mateix" s’estrenarà el 19 de maig

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí