Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Cinema francòfon per a tots els gustos a la quarta edició del Festival Ohlalà! 

La 4ª edició se celebra entre el 30 de setembre i el 10 d'octubre a l'Institut Francès de Barcelona amb Isabel Coixet com a convidada d'honor

Publicat el 23.9.2021 8:00

Cultura

Marta Trius

La tardor arriba carregada de noves propostes culturals i una d’elles és sens dubte el Festival de Cinema Ohlalà! que aquest any celebra la seva 4ª edició entre el 30 de setembre i el 10 d’octubre. Serà a l’Institut Français de Barcelona i en format híbrid -presencial i en línia- seguint el model que ja es va fer l’any passat.

Per als amants del cinema francòfon, el festival us delectarà enguany amb deu llargmetratges de diferents nacionalitats (francesa, franco-belga, canadenca i senegalesa). La majoria tenen el segell de la Secció Oficial de Cannes 2020 i el resultat és una selecció de gran qualitat que s’ha extret després de visionar prop de cent pel·lícules.

Publicitat

Isabel Coixet, la convidada d’honor

Com cada any, el festival compta amb un convidat d’honor que en aquesta ocasió serà Isabel Coixet. La directora catalana presentarà la pel·lícula Paris Je T’aime per rememorar el 15è aniversari d’un film que engloba un conjunt de 18 curtmetratges dirigits per alguns dels directors més aclamats en l’actualitat. La projecció serà el 6 d’octubre a la seu de l’Institut Francès.

La pel·lícula que inaugurarà el festival, el 30 de setembre, és el documental Indes Galants, de Philippe Béziat, i com a colofó la clausura anirà a càrrec del film 5ème Set, dirigit per Quentin Reynaud i protagonitzat per Alex Lutz, Ana Girardot i Kristin Scott Thomas.

La resta del repertori del festival obre un ventall que va des de la lluita interna d’una jove de 16 anys per fer front a la separació dels seus pares, a Le déesse donis mouches à feu, fins al thriller Medecin de nuit o Slàlom, l’òpera preval de Charlène Favrier que estará present a la projecció de pel·lícules de carácter més o menys reivindicatiu o de denúncia social.

Acord de col·laboració amb Filmets Badalona

Entre les novetats d’aquesta edició destaca la col·laboració amb Filmets Badalona Film Fest, un festival internacional de curtmetratges que es celebra al mes d’octubre i que projectarà un curtmetratge francòfon dins de la seva programació.

I no podem oblidar els tres premis que es lliuraran durant l’Ohlalà!: el premi del Jurat, el Premi del Jurat Jove i el Premi del Públic, que segur dotaran d’especial interès als films guardonats.

Totes la pel·lícules es podran veure subtitulades en català o castellà i les entrades estan a la venda des del 15 de setembre a ohlalafilmfestival.com tant per al format en línia com per al presencial.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Districte prohibeix els concerts de Festa Major a Casa Orlandai després de gairebé 20 anys

Sarrià - Sant Gervasi comunica un dia abans de la Festa Major que la normativa acústica impedeix els concerts al pati d'en Marcel, tot i haver-ne autoritzat dos a l'estiu

On la memòria es fa gespa: el CP Sarrià celebra 75 anys d’història i barri

El Teatre de Sarrià aplega veïns, familiars i figures de l'entitat en una jornada que connecta la memòria del club amb els reptes de futur i amb un emotiu homenatge a Josep Calderó -“Pitu”-

El tramvia entre Francesc Macià i Montesa estarà fora de servei del 10 al 12 d’octubre

TRAM oferirà un servei especial d’autobús que cobrirà el trajecte entre les parades afectades

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí