Publicitat
spot_img

Com fer pancakes saludables

Una bona forma de gaudir dels dies de fred i pluja és fer de cuinetes a casa.

Publicat el 27.1.2020 7:00

Cuina

Alba Martos

Una bona forma de gaudir dels dies de fred i pluja és fer de cuinetes a casa. Els caps de setmana o els dies de festa podem aprofitar per llevar-nos i fer un esmorzar elaborat i saludable, amb aliments sans i nutritius, però alhora gustosos sobretot pels més petits.
Una bona idea és preparar uns pancankes i substituir els aliments menys saludables, com el sucre i el gluten, per aliments dolços i sans, com la fruita i la farina d’ametlla. Els ingredients necessaris són:

  • 1 ou
  • 1 cullerada de farina d’ametlles
  • 2 cullerades de farina de civada
  • 1 cullerada de mel
  •  ½ cullerada de llevar
  • 1 got de llet de civada, coco o ametlla
  • 1 cullerada de cacau pur o 1 plàtan o 1 pastanaga (depenent si volem fer uns pancakes dolços o salats).

Com es prepara?

  1. Poses tots els ingredients en el got de la batedora i els tritures fins a tenir una massa homogènia
  2. Escalfes una cullerada d’oli a una paella – si és antiadherent no fa falta – i fiques la barreja. Deixes quallar la base i posteriorment es gira perquè es faci de l’altre costat. Retirar i reservar.
  3. Cobreix i condimenta el pancake al teu gust. Pels petits es pot fer una “nutela” casera i saludable amb  ½ plàtan congelat, 2 cullerades de cacau en pols, 15 avellanes, una mica de llet d’avellanes i 1 cullerada de mel

El resultat és un esmorzar amb un índex glucèmic baix, amb aliments complets i nutritiu.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

La Seu del Districte s’omple de brossa: nova protesta de Defensem Can Raventós

La plataforma sarrianenca apunta contra Maria Eugènia Gay per "trencar el consens" que existia amb el barri

Es reobre provisionalment la circulació a Mandri després de tallar-se per les obres de l’L9/10

A partir del 10 de febrer es restablirà la circulació en dos carrils, un per sentit, entre el passeig de la Bonanova i el carrer de Bigai

Luis de Eguílaz i l’Eulàlia, “una payesa de Sarriá”

La vinculació de l'escriptor gadità amb la vila: les pistes de premsa i els vincles personals que revelen per què Sarrià va marcar l’origen i la inspiració de l’obra

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí