Dissabte 27, juliol 2024
24.6 C
Sant Gervasi
24.5 C
Sarrià
Publicitat

Com serà la nova temporada del Teatre La Gleva?

'La última cinta de Krapp', de Samuel Beckett o 'Miércoles que parecen jueves', de Clara Sanchís i Mario Gas són algunes de les novetats

Publicat el 2.9.2023 23:05

Cultura

Dani Silva

El teatre i espai cultural La Gleva impulsa per a aquesta temporada 2023/2024 un nou ventall de produccions teatrals que aborden diferents tipus de temàtiques i estils de tot l’espectre interpretatiu, i que inclouen novetats i reprogramacions d’èxits de la temporada passada. Des del drama i la lluita interna d’un text de Samuel Beckett, passant per la poesia i l’òpera berlinesa fins la comèdia i el thriller en una adaptació d’un text de Juan José Millás, aquestes són les quatre propostes programades:

Publicitat

Pitó, de Guim Valls (13/09 – 17/09)

Publicitat

Roger Vila posa en escena, amb la interpretació de Paula Blanco, la poesia de Guim Valls sobre la mitologia grega i els monstres que la poblen.

Miércoles que parecen jueves, de Juan José Millás (19/09 – 01/10)

Clara Sanchís i Mario Gas readapten novament al teatre l’obra de Juan José Millás que ja va ser un èxit la temporada passada. Un thriller amb to de comèdia, o una comèdia amb fons de thriller, que posa en escena grans temes de l’univers de Juan José Millás, amb humor i lluminositat: El poder de la literatura, la imaginació, la realitat i els seus deliris, l’estranyesa com a font de saber o el qüestionament de la pròpia identitat.

La última cinta de Krapp, de Samuel Beckett (6/10 – 29/10)

Jordi Coca dirigeix aquest text cabdal de Samuel Beckett interpretat per Francisco Ortega, en què una persona es retroba amb el seu passat, es confronta amb el jove que va ser.

Francisco Ortega © La Gleva

Bésame mucho, de la Neuköllner Oper Berlin i Barcelona ÒBNC (17-19/10)

Ana Schwedhelm i Christian Camino es converteixen en Enrique Granados i Consuelo Velázquez en aquesta òpera berlinesa amb text Bernhard Glocksin i Albert Tola, amb música de Malte Giesen i dirigida per Ana Cuéllar. L’autor espanyol Albert Tola i Bernhard Glocksin, director artístic de l’Òpera de Neuköllner, van anar a la recerca de pistes i van demanar al compositor Malte Giesen que combini la seva obra de cambra hispanoalemanya sobre els rastres de la vida, les històries d’amor i la música d’aquestes dues personalitats. Narrat a l’escenari per un jove equip internacional, la peça és un homenatge a la música espanyola i mexicana i al poder de la música que transcendeix generacions i oceans.

Publicitat

Subscriu-t'hi

Dona suport al periodisme cooperatiu i de proximitat



PDF per 35€ l'any
PDF + PAPER per 50 € l'any

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.