Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Coses del Farró

Publicat el 1.5.2018 17:00

Notícies del barri

El Jardí

S’ha publicat el número 9 de la revista Coses del Farró, que podreu trobar a la Fira del llibre d’aquest barri, a la plaça Mañé i Flaquer, el dia de Sant Jordi.

La revista comença amb un reportatge d’Araceli Vilarrasa sobre la «primavera cultural del barri» que, amb l’obertura de Vil·la Urània, està plena d’activitats. També es fa una retrospectiva per constatar l’escassa tradició cultural que hi havia. Cal destacar les activitats que es fan a Perrocker, a la sala de música Nota79 o al teatre La Gleva, a part de la programació del centre cívic.

Publicitat

També hi ha un article de fons sobre Josep Comas i Sola a càrrec Mariona i Eulàlia Petit Vilà, familiars del famós divulgador de l’astronomia, i expliquen el llarg procés que s’han tingut de passar per defensar i fins a veure com s’ha salvat Vil·la Urània.

Finalment destaquem que es reprodueix el discurs de Marc Pujol, president de la Federació d’Entitats de Vil·la Urània en l’acte de la inauguració oficial del centre cívic. I, finalment, habitual recull de notícies i activitats que han fet o es programen al Farró pels mesos vinents. Felicitats i ànims per arribar al número 10 de la revista!

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf
spot_img

Sarrià-Sant Gervasi reivindica la llengua i la cultura catalanes davant l’auge dels extremismes per la Diada

La commemoració de l’11 de setembre al districte reivindica la memòria i les arrels de Catalunya i inclou un recital poètic i musical de Martí Sales i Joana Gomila

Kapura: “Quan volem entrar al món de l’autoconeixement, ens trobem envoltades de gent molt més gran”

Entrevista a les organitzadores del primer festival d’autoconeixement per a joves, que els pròxims 18 i 19 de setembre celebrarà la seva onzena edició a l’espai jove Casa Sagnier

Veïns del carrer d’Ivorra de Sarrià, víctimes d’un nou cas d’assetjament immobiliari

Una llarga avaria de l’ascensor i altres problemes de manteniment s’acumulen mentre la propietat posa la finca a la venda i comunica la no-renovació de diversos contractes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí