Publicitat

Desallotgen el Casal Popular la Tecla

Els membres convoquen una concentració de rebuig a les 20h a Joaquim Folguera

spot_img

Publicat el 28.2.2019 18:41

Societat

Elena Bulet, Carme Rocamora

El matí d’aquest dijous el casal okupat per joves del districte al barri de Cassoles, La Tecla, ha estat desallotjat pels Mossos d’Esquadra després que a primera hora s’hi hagi personat l’advocat del propietari (Banc Santander) amb una comitiva judicial.

Publicitat

Quan han arribat, els joves no estaven dins del local i la propietat ha aprofitat per fer un canvi de panys. Ara, per tant, els joves no poden accedir al casal i també han explicat a El Jardí que no havien rebut cap avís de desallotjament.

Publicitat

Tan bon punt s’ha conegut la notícia, una cinquantena de persones s’ha concentrat davant de l’espai (cruïlla entre carrer Balmes i carrer Bertran) per mostrar el seu rebuig front el desallotjament, i els Mossos han identificat una persona.

Els membres de La Tecla han estat avisats que en un futur es col·locaran a l’edifici alarmes i altres elements de seguretat. Fins al lloc s’hi han desplaçat fonts del Govern del Districte, que han parlat amb la propietat per assegurar “que podran escollir el dia que a ambdues parts els vagi millor per recollir les seves coses”.

La Tecla va ser okupada arran del moviment “No tenim lloc” després d’anys de reividindcació per part dels joves del barri de no disposar de cap lloc on reunir-se i fer comunitat, i durant més de dos anys han realitzat activitats musicals, de passatemps, o han acollit xerrades i grups que no disposaven de cap lloc per reunir-se, com ara l’assemblea La Pira Feminista.

Concentració de rebuig

A les 20 h del vespre els membres de La Tecla han convocat una concentració al costat del local, a la plaça Joaquim Folguera, per protestar contra “l’especulació bancària i privada del Banco Santander” i per visibilitar que porten tres anys “promovent el moviment popular, associatiu i de transformació social a Cassoles.”

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Torb de comiat amb confeti

El relat d'Elsa Corominas

Sofia i Adrià, activistes de Sant Gervasi a la Flotilla a Gaza: “Si guanya el sionisme, guanya l’extrema dreta”

“Dessensibilitzar-nos a les imatges de Palestina és dessensibilitzar-nos a la violència policial local”: els santgervasiencs que es van embarcar per arribar a Gaza parlen amb El Jardí

Recepta: crema de castanyes

Fàcil de fer i saborosa ara que -per fi- arriba el fred habitual de novembre

El quefir, el ferment viu beneficiós per la salut intestinal

Millora la flora intestinal, ajuda a la digestió i enforteix el sistema immunitari: aquestes són les qualitats de la beguda fermentada originària de les muntanyes del Caucas
spot_img

Torb de comiat amb confeti

El relat d'Elsa Corominas

Sofia i Adrià, activistes de Sant Gervasi a la Flotilla a Gaza: “Si guanya el sionisme, guanya l’extrema dreta”

“Dessensibilitzar-nos a les imatges de Palestina és dessensibilitzar-nos a la violència policial local”: els santgervasiencs que es van embarcar per arribar a Gaza parlen amb El Jardí

Recepta: crema de castanyes

Fàcil de fer i saborosa ara que -per fi- arriba el fred habitual de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí