Publicitat

Desapareguda una veïna del Farró de 17 anys vista per últim cop a Gràcia

La desapareguda té els ulls blaus, pigues, un piercing i porta brackets. Pateix depressió

spot_img

Publicat el 12.6.2020 16:17

Societat

Carme Rocamora

Una veïna del Farró -viu al voltant de Saragossa i Guillem Tell- de 17 anys va desaparèixer ahir a la tarda, vista per últim cop a Gràcia sobre les 18.30 hores.

Publicitat

Veïns han difós un cartell i han explicat que es diu Emma, fa 1,65 metres d’altura, té els ulls blaus, té pigues, i porta un piercing al nas i brackets.

Publicitat

També han avisat que pateix depressió.

Es demana que si se la veu, es truqui al telèfon d’emergències 112

https://twitter.com/evaadonaat/status/1271408949930098693?s=20

https://twitter.com/AdaColau/status/1271419730142924801?s=20

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Busquen una menor d’edat desapareguda a Pedralbes fa cinc dies

Es diu Nyara, té 14 anys i segons la informació facilitada pels Mossos necessita medicació

Troben sana i estàlvia a Mataró a la noia desapareguda dissabte a Sarrià

Els Mossos havien demanat col·laboració ciutadana per trobar-la

Busquen una noia desapareguda el dissabte a Sarrià

Els Mossos demanen ajuda per trobar la Judit
spot_img

El pregó que hauria fet Anna Aguilar-Amat a la Festa Major de Sarrià

"Quan miro enrere sento orgull d’haver nascut i crescut en aquest barri. Per la convivència pacífica dins dels contraris, per la solidaritat i per la cultura compartida i les tradicions revisades"

Els Tabalers de Sarrià celebren 10 anys

Per celebrar l’ocasió, els Tabalers de Sarrià han convidat 10 colles d’arreu de Catalunya per compartir una trobada de percussió a la plaça de Pere Figuera i Serra, en el marc de la Festa Major de Sarrià, el pròxim 11 d’octubre

La Fundació Esmen celebra 35 anys al servei de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies

L’entitat de Barcelona commemora el seu aniversari amb un acte cultural i comunitari el 10 d’octubre a Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí