Publicitat

La Diada de l’11 de setembre a Sarrià-Sant Gervasi

L'acte institucional al districte tindrà lloc el 10 de setembre a les 18 h de la tarda a la plaça del Consell de la Vila

Publicat el 3.9.2024 18:53 · Actualitzat el 3.9.2024 18:54

Societat

El Jardí

La plaça del Consell de la Vila serà l’escenari de l’acte institucional de la Diada de Catalunya a Sarrià-Sant Gervasi, que tindrà lloc el 10 de setembre, un dia abans de la celebració al país.

La celebració de la Diada nacional començarà a les sis de la tarda amb parlaments institucionals, i tot seguit hi haurà un concert líric poètic a càrrec de la cantant Mar Esteve i la pianista Cris Morales.

Publicitat
https://twitter.com/Bcn_SSTG/status/1830524133483946031

L’acte el presentarà l’actriu i locutora Cris Codina, i en cas de condicions meteorològiques adverses es traslladarà a la Sala de Plens de la Seu del Districte.

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Jordi Martí guanya les primàries de Junts i serà l’alcaldable a Barcelona

L'hereu polític de l'exalcalde Xavier Trias aconsegueix més del 40% dels vots de la militància de Junts a la ciutat

Els jardins de la Finca Rosés: un conjunt d’una bellesa singular amb l’encant d’un autèntic conte de fades

Constitueixen una meravella en si mateixos i, alhora, estableixen amb la casa noucentista una perfecta sintonia

Una conversa serena, però amb disputa per l’herència de Trias: així s’ha viscut el debat de candidats de Junts

Jordi Martí, Pilar Calvo, Jaume Alonso-Cuevillas i Glòria Freixa exhibeixen unitat ideològica i aprofundeixen poc en les seves diferències

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí