Notícies de Sant Gervasi
El Jardí
Dilluns 19 de novembre, a les 19 h, començarà la quarta edició de Bibliocurts. Festival de Curtmetratges de Biblioteques de Barcelona. El festival, que tindrà lloc a la Biblioteca Sant Gervasi – Joan Maragall (Sant Gervasi de Cassoles, 85) i que s’organitza amb la col·laboració del Districte de Sarrià – Sant Gervasi, oferirà projeccions de curtmetratges en competició, tallers i activitats per a joves i nens.
PROGRAMACIÓ
Dilluns 19 de novembre, 19 h
Inauguració de Bibliocurts 2017
Projecció de curtmetratges (fora de competició) amb el títol Sofia en curt.
Dimarts 20 de novembre, 17.30 h
Bibliocurts kids
Projecció de curtmetratges d’animació per a nens i nenes de 2 a 6 anys.
Hi col·labora: Mecal – Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona.
Dimarts 20 de novembre, 19 h
Projecció: Barcelona en curt 1
Dimecres 21 de novembre, 19 h
Projecció: Megacurt 1
Dimecres 21 de novembre, 19 h
Projecció: Megacurt 1
Dijous 22 de novembre, 19 h
Projecció: Megacurt 2
Divendres 23 de novembre, 19 h
Projecció: Barcelona en curt 2 (Aquesta activitat es farà a la sala d’actes del Centre Cívic Vil·la Florida (Muntaner, 544)
Dissabte 24 de novembre, de 10.30 a 13 h
Bibliocurts kids: Taller de light painting
Els participants aprendran la tècnica fotogràfica del light painting utilitzant una càmera i els llapis de llum d’El Bombeto. Per a nens i nenes de 7 a 10 anys. A càrrec d’El Bombeto. Cal inscripció prèvia a bibliocurts@gmail.com o presencial a la biblioteca.
Dissabte 24 de novembre, de 12 h
Projecció: Bibliocurts jove
Dilluns 26 de novembre, de 10 a 14 h i de 15 a 18 h
Taller de guió de curtmetratges de ficció. A càrrec de Celia Rico, directora i guionista. Cal inscripció prèvia a bibliocurts@gmail.com
Dilluns 26 de novembre, 19 h
Projecció: Megacurt 3
Dimarts 27 de novembre, 19 h
Projecció: Megacurt 4
Dimecres 28 de novembre, 19 h
Projecció: Megacurt 5
Dijous 29 de novembre, 19 h
Cloenda de Bibliocurts
Lliurament de premis i projecció dels curtmetratges guanyadors.
Totes les activitats tenen l’entrada lliure i la cabuda limitada.
Bibliocurts és un projecte organitzat per Biblioteques de Barcelona i el Districte de Sarrià Sant – Gervasi. El festival, que es coordina i es realitza per quart any consecutiu a la Biblioteca Sant Gervasi – Joan Maragall, té com a objectiu potenciar la creació i exhibició de curtmetratges, així com situar les biblioteques en el mapa creatiu de la ciutat.