Publicitat
spot_img

Dos anys caminant al vostre costat

"No sabíem com ens aniria, però teníem una actitud que ens va guiar fins on som", per Clàudia Sucarrat

Publicat el 1.11.2022 15:00

Opinió

Clàudia Sucarrat

El passat 3 d’agost, La Veterinària de Sarrià va celebrar dos anys. Per fortuna, i amb molt d’esforç, la feina no ens ha deixat des que vam obrir, i voldríem aprofitar aquesta columna per aturar-nos un moment i reflexionar.

El pal de paller d’aquest projecte ha estat l’amor pels animals. La professionalitat, la tecnologia i la proximitat cap als clients van ser els altres valors fundacionals. Just quan les idees anaven agafant cos, de cop i volta, a causa de la pandèmia, el món va aturar-se en sec i ens vam veure submergits en un mar d’incerteses. La covid va fer trontollar fins i tot els negocis més consolidats. Nosaltres no havíem ni començat, però vam mirar endavant amb optimisme. Finalment, enmig de les vacances d’estiu vam obrir-vos les nostres portes. No sabíem com ens aniria, però teníem una actitud que ens va guiar fins on som: oferir el millor servei. I què significava això? Doncs volia dir dedicació completa. Vam equipar la clínica amb els aparells més moderns i hi vam posar moltes hores.

Publicitat

En el moment d’obrir, vam comptar amb l’ajuda de la Sílvia, auxiliar de veterinària i veïna de Sarrià. Amb ella vam començar a atendre els primers peluts. Posteriorment, van entrar la Glòria i la Sara, auxiliars veterinàries amb molta dedicació i que des del minut u van mostrar-se completament entregades a la causa. Vam pensar que la salut necessitava una bona higiene, i per això vam obrir la perruqueria canina. Aleshores, es va incorporar en Xavi, perruquer amb àmplia experiència professional. La vostra confiança ens portava més pacients i vam fitxar la Mercedes, una veterinària de cap a peus i gran currículum acadèmic, que a més s’entrega en cos i ànima a la seva feina.

Volíem anar més enllà de la veterinària tradicional. Així van néixer els plans de salut. Els plans de salut ens permeten portar un bon seguiment i aplicar la medicina preventiva per anticipar-nos a les malalties, en comptes d’esperar que apareguin. A més, els clients gaudeixen de nombrosos descomptes.

Durant aquest temps, també hem treballat amb nombrosos veterinaris especialistes en acupuntura, nutrició, cirurgia, traumatologia, ecografia, oftalmologia i endoscòpia, segons les necessitats de cada pacient. Sense oblidar que l’educació és essencial per a una bona salut i una bona convivència. Així és que l’Ariadna, la nostra ensinistradora, va oferir seminaris gratuïts per a tothom i classes particulars per als casos més complexos.

Fins avui dia. De tot cor us donem les gràcies, ja que, sempre ens hem sentit molt estimats pel barri i estem profundament agraïts de servir-vos. Continuarem creixent amb vosaltres i amb nous projectes que ben aviat us comunicarem. Perquè els nostres amics ho tindran tot sense sortir de Sarrià.

Clàudia Sucarrat és veterinària en cap de La Veterinària de Sarrià

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Honorar, honorar-se, per Glòria Vilalta

"Honorant la meva vida honoro també els meus pares i els meus avantpassats. Això comporta no només agrair-los la vida, comporta també tenir-los presents i estimar-los, donar-los un lloc. Sigui en el cor o a casa, amb una fotografia"

Credibilitat personal, per Miquel Saumell

"La credibilitat personal no depèn de la professió que s’exerceix sinó dels valors ètics de l’individu, de l’educació rebuda i del seu tarannà"

L’art d’insultar, per Aitor Romero

"Tampoc s’entén massa bé aquells que insulten en una llengua que el seu interlocutor no entén i es vanten de la seva audàcia. L’acció de l’insult requereix comprensió mútua i, per tant, és necessari utilitzar un codi que la víctima escollida pugui entendre perfectament"

Clàudia Sucarrat, veterinària: “El nostre pilar és el benestar animal, el tracte amable i afectuós i evitar l’estrès o el sofriment”

Amb 32 anys, l'exalumna d'Orlandai ja en fa cinc que va obrir La Veterinària de Sarrià: en aquesta entrevista repassa el recorregut fet fins ara i els reptes de futur
spot_img

Alerta a Barcelona: activat el pla municipal d’emergència per insuficiència drenant

El Jardí Protecció Civil de Barcelona ha activat aquest vespre el Pla d’Actuació d'Emergència Municipal per risc d’insuficiència drenant en fase d’alerta a causa de la previsió de pluja a Barcelona

Sarrià-Sant Gervasi, el districte amb millor salut mental de Barcelona

El districte manté una de les esperances de vida més altes tant en homes com en dones

Rosario Endrinal, 20 anys després: quan l’odi a la pobresa continua guanyant a la tendresa col·lectiva

Assís recorda la dona assassinada el 2005 i alerta que la pobresa, el gènere i el racisme continuen alimentant una violència estructural sovint invisibilitzada

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí