Publicitat

Dues escoles de Sarrià i la Bonanova, entre les 100 millors de l’Estat segons Forbes

Una d'elles repeteix per tercer any consecutiu i l'altra s'estrena a la llista per primera vegada

spot_img

Publicat el 23.10.2024 18:00

Educació

Natalia Avellan

Segons la revista Forbes, les millors escoles de Barcelona són privades o concertades i dues d’elles es troben al districte de Sarrià-Sant Gervasi. Els Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi i l’OAK House School s’inclouen en el rànquing del 2024 dels millors centres educatius de l’estat espanyol, segons els criteris de la publicació.

Publicitat

El primer a aparèixer a la classificació és el Sant Ignasi, a la Bonanova. Situada al carrer de Carrasco i Formiguera, entre la Via Augusta i el carrer d’Anglí, és la primera vegada que l’escola s’inclou en el rànquing. Aquesta institució ha estat valorada positivament per oferir programes de Formació Professional i una doble titulació, del Batxillerat espanyol i l’americà. Entre altres aspectes, també s’ha tingut en compte les seves instal·lacions, que inclouen un hort, aules especialitzades o una sala de conferències.

Publicitat

La següent escola és l’OAK House School, a Sarrià, que ja va figurar a la llista Forbes en les dues edicions anteriors. Fundat el 1968 i ubicat al carrer Sant Pere Claver, es tracta d’un dels centres acadèmics internacionals més prestigiosos de la ciutat. Amb una oferta educativa molt àmplia, ofereix assignatures de robòtica, fotografia, competències empresarials o codificació.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

L’AV Bonanova i José Luis Lorente reben la Medalla d’Honor de Barcelona

L'associació que celebra 50 anys i el veí del rectoret obtenen el reconeixement de Jaume Collboni, que destaca el "compromís" i "militància" dels guardonats

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

Miriam Reyes: de la poesia del cos a la memòria de Veneçuela

L'autora gallega participarà en el club de lectura de la Casa Usher el 17 de novembre per presentar "La edad infinita"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí