Publicitat

El coronavirus als nostres barris

Mesures de precaució per defensar-nos de la covid-19

spot_img

Publicat el 12.4.2020 21:00

El Racó del Veïnat

Maria Rosa Prats

Voldria parlar del moment tan important que estem vivint. Es necessita molta força per poder sortir al carrer amb un somriure! De sobte ens trobem amenaçats per un virus important que es passeja pel planeta, el coronavirus. M’agradaria compartir amb tots vosaltres unes mesures de precaució, fàcils i molt eficients per protegir-nos i estar més forts.

Publicitat

És bàsic rentar-se les mans en arribar a casa.

Publicitat

Una mesura també molt important és que al moment de llevar-se és bo fer-se un suc de llimona amb aigua tèbia sense sucre i en dejú. La llimona té propietats desinfectants de virus i bacteris, neteja el pH de la sang, traient l’acidesa; hi ha estudis comprovats que és un desinfectant sa i natural. Personalment, esmorzo torrades amb all, cada dia. La cura del ajo, de Nicolas Capo, pioner de l’alimentació natural.

Per l’experiència que tinc en una alimentació saludable és millor menjar el màxim d’aliments naturals i si pot ser sense conservants químics, ecològics també és bo. L’alimentació és molt important; som el que mengem. Si disminuïm productes animals tindrem menys risc de propensió a desenvolupar bacteris, iniciadors de malalties. Si el coronavirus entra en un cos que té poques toxines, serà més difícil que el virus t’afecti. Per tant, fora molt eficient introduir a la dieta més fruites del temps, no menjar-les fredes de la nevera i així conserven totes les seves propietats.

Procurar evitar espais tancats durant més d’una hora i si aneu és bo que hi hagi una bona ventilació a on l’aire es renovi. Supermercats, transports, els espais carregats, poden ser focus de microbis. Estant alerta, no ens pot passar res, les defenses són el millor escut per la malaltia, així, evitem infeccions i grips. L’oxigen és fonamental perquè les cèl·lules puguin viure i regenerar-se. Aire nou, respiració agraïda!

Gastar només les energies necessàries, procurar evitar disgustos, problemes, perquè el cos és un recipient que tot ho recull. Algunes persones els hi afecta més una cosa que altra. Mantenir-se amb una actitud positiva, no alarmant, ni tòxica. Bones companyies que et sentis estimat i estimar.

Aquestes mesures són efectives per combatre aquest virus dansaire. Cadascú de nosaltres tenim la responsabilitat d’actuar amb consciència.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Honorar, honorar-se, per Glòria Vilalta

"Honorant la meva vida honoro també els meus pares i els meus avantpassats. Això comporta no només agrair-los la vida, comporta també tenir-los presents i estimar-los, donar-los un lloc. Sigui en el cor o a casa, amb una fotografia"

Credibilitat personal, per Miquel Saumell

"La credibilitat personal no depèn de la professió que s’exerceix sinó dels valors ètics de l’individu, de l’educació rebuda i del seu tarannà"

Arrenca la campanya de vacunació: a qui li toca la de la grip, COVID-19 o totes dues

Salut fa una crida a reforçar la protecció de les persones més vulnerables abans que s’intensifiquin els virus respiratoris

L’art d’insultar, per Aitor Romero

"Tampoc s’entén massa bé aquells que insulten en una llengua que el seu interlocutor no entén i es vanten de la seva audàcia. L’acció de l’insult requereix comprensió mútua i, per tant, és necessari utilitzar un codi que la víctima escollida pugui entendre perfectament"
spot_img

BCN en las Alturas: tot un èxit en la 30a edició

Durant els tres dies de fira, 6250 persones han passat per la Torre Bellesguard de la Bonanova

Torre Bernat i Creus: característiques i curiositats

Va ser projectada per Josep Masdéu Puigdemasa l’any 1906, per a l’empresa Bernat i Creus, els propietaris de la qual, Manuel Bernat Rovira i Joaquim Creus Grau, pintors i decoradors de professió, dirigien aquesta reconeguda firma ubicada al passeig de Gràcia

L’AV Bonanova i José Luis Lorente reben la Medalla d’Honor de Barcelona

L'associació que celebra 50 anys i el veí del Rectoret obtenen el reconeixement de Jaume Collboni, que destaca el "compromís" i "militància" dels guardonats

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí