Publicitat

El CT Barcino revalida el títol de campió d’Espanya per equips femenins de tennis

Publicat el 28.10.2017 20:28 · Actualitzat el 28.10.2017 20:30

Notícies de Sant Gervasi / esports

El jardí

Aquest dissabte 28 d’octubre, el Club Tennis Barcino ha defensat el títol que va guanyar l’any passat i s’ha proclamat de nou campió absolut d’Espanya per equips femenins després d’una final molt emocionat amb el Real Club de Tennis de Barcelona-1899, que s’ha resolt en el super tiebreak de dobles. El campionat s’ha disputat aquests dies en les instal·lacions del Club Tennis Barcino, que s’ha omplert de públic per assistir als partits, especialment en la final per animar a l’equip local.

Publicitat

L’equip del Barcino, format per Tita Torró, Estrella Cabeza, Cristina Bucsa, Eva Guerrero, Paula Arias, Meritxell Perera i Ana Giraldi, amb Albert Portes com a capità i Rubén Auir com subcapitán, ha arribat a la final després de vèncer a quarts al Reial Saragossa CT per 4-0 i en semifinals al CT València per 3-0. Per la seva banda, el RCT Barcelona va arribar a la final després de vèncer a l’AD Stadium Casablanca de Saragossa i el CT Chamartín de Madrid.

Els partits individuals de la final entre el CT Barcino i  el RCT Barcelona van quedar empatats a 2, després de les victòries de Tita Torró davant Jil Teichman per 6-2 6-1 i d’Estrella Cabeza davant Guiomar Maristany per 6-3 i 7-5, i les derrotes de Cristina Bucsa davant Paula Badosa per 6-0 6-3 i d’Eva Guerrero davant Arantxa Parra per 6-7(5) 6-1 6-4, que deixat el títol pel partit de dobles. La parella formada per Torró i Cabeza s’ha acabat imposant per 5-7 6-2 [10-6] davant Badosa i Teichman en un partit molt igualat i emocionant, i de molta qualitat tenística, com la resta de partits de la final.

En el lliurament del trofeu ha estat present Miguel Díaz, president de la Real Federació Espanyola de Tennis.

Partit de dobles que ha decidit el campionat, al CT Barcino.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

Més que un derbi: el CP Sarrià i Sant Ignasi entre l’emoció i la urgència

Serà un partit marcat per la recent mort del fundador del C.P Josep Calderó i per la necessitat dels dos equips per allunyar-se de la zona de descens

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Humilitat, esforç i diversió: així són les Williams del Club Natació Kallípolis

L’equip de sincronitzada està format per 12 dones de mitjana edat, 5 exolímpiques i 7 amateurs
spot_img

Clams presentarà ‘Punts de Fuga’, el seu cinquè disc, a Luz de Gas

El concert tindrà lloc el pròxim 1 de juliol i les primeres 300 entrades inclouran l'accés en exclusiva al nou disc

L’ou com balla arriba per primer cop a la parròquia de Sant Vicenç de Sarrià

Des del dijous 4 fins al diumenge 7 de juny, Sarrià – Sant Gervasi s’engalana per acollir la festa del Corpus

Josep Amat i els anys del carrer Juli Verne: el refugi creatiu d’un pintor al Putxet en plena Guerra Civil

El pintor, que va arribar a Sant Gervasi l’any 1936, va convertir les cases i jardins del carrer Juli Verne en espai de convivència i refugi durant la Guerra Civil i escenari d’algunes de les seves obres més significatives

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí