Publicitat

El districte homenatja la gent gran centenària

spot_img

Publicat el 12.11.2017 10:00

Gent gran

Juanjo Compairé

Dilluns 2 d’octubre a la tarda Can Castelló va acollir l’homenatge que el Districte de Sarrià Sant Gervasi oferia a les àvies i avis que aquest any han fet o faran els 100 anys. Havien conformat la seva assistència vuit persones, sis dones, Dolors, Alejandra, Carmen, Milagros, Dolores i Josefina, i dos homes, Joan i Enric, que van venir acompanyats per familiars i amics. Al districte de Sarrià-Sant Gervasi hi ha unes 50 persones centenàries.

Publicitat

L’acte va ser presidit pel regidor president, Jordi Martí, qui va adreçar unes paraules de felicitació a les persones homenatjades. La coordinadora del programa de gent gran, Dolors Morella, i la directora del Casal de Can Castelló, Núria Martí, es van adreçar personalment a cadascuna de les persones, recordant episodis de la seva vida. Cada homenatjat va rebre un obsequi, consistent en una reproducció de l’escultura “Pomona”, del mestre Clarà. Finalment, van bufar tots plegats les espelmes amb un desig de llarga i fèrtil vida.

El regidor president del Districte Jordi Martí s’adreça a les persones que van assistir a l’acte d’homenatge a Can Castelló.
Fotografia: Juanjo Compairé
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Una etapa activa i plena d’activitat: Dia Internacional de la Gent Gran

"Afavorir una vida social rica, participar de manera compromesa en l'entorn i promoure l’autonomia el màxim temps possible són elements essencials perquè les persones grans se sentin valorades, escoltades i implicades"

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

El sarrianenc Oriol Pla, primer català guanyador d’un Emmy

La sèrie, disponible a Disney+, ofereix una versió ficcionada de Giner, encarnat per Pla, que al llarg de sis episodis acompanya l’espectador en un recorregut dolorós però terapèutic, i que alhora transmet esperança a qui es troba en una situació similar. En el seu discurs, l’actor sarrianenc va dedicar el premi al seu director, agraint-li profundament l’oportunitat i el repte: “No podré agrair-t’ho mai prou. Mereixes viure en veu alta, amb orgull i meravellosament.” La gala de premis, que es va celebrar la nit del 24 de novembre a Nova York, va tenir un altre guanyador espanyol que es va endur l'Emmy Internacional a millor documental esportiu. Es tracta de #SeAcabó: diario de las campeonas, dirigit per Joanna Pardós, que relata la història del petó no consentit a la futbolista Jeni Hermoso després de la victòria d'Espanya al Mundial de futbol femení de 2023. Ambdós han rebut el reconeixement a les xarxes del president del Govern d'Espanya, Pedro Sánchez, i del president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa: "Històrics Emmys Internacionals amb segell català!"

Èxit al concert solidari del Rotary: Sant Vicenç balla al ritme del Free Choir

La setena edició d'aquest esdeveniment ha portat per lema "Cultivant Noves Oportunitats", a favor del programa Assís Verd

El miratge de la igualtat i el seu impacte en les relacions sexoafectives entre adolescents

La igualtat efectiva entre homes i dones no és una realitat encara, i assumir com a societat que hem assolit la igualtat real té repercussions negatives en molts àmbits

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí