Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

El procés vist per una àvia, el projecte de Montserrat Cornet

Cornet ja ha obtingut el 85% de la recaptació

Publicat el 22.1.2019 17:45 · Actualitzat el 14.4.2019 13:07

Arts i Lletres

Carme Rocamora

L’escriptora i col·laboradora d’El Jardí, Montserrat Cornet, ha engegat un Verkami per aconseguir 2.000€ i fer possible un nou llibre: el procès vist per una àvia… que ara és besàvia.

Publicitat

 

«Sé el que és patir de debó per un fill i no hi ha dret. En el moment en que escric aquestes paraules, encara no han estat jutjats, hauran de fer uns desplaçaments duríssims a Madrid, esperar als calabossos i un llarg “Via Crucis” totalment injust. I no hi ha dret. Ho dic i ho crido», apunta Cornet a la pàgina del seu projecte, que pretén mitjançant la publicació moure els sentiments de la justícia «que sembla no tenir ànima».

Els diners que reculli seran per cobrir les despeses de l’edició i la impressió d’exemplars, i a hores d’ara ja ha aconseguit el 85% de l’objectiu i queden 29 dies perquè es tanqui la recaptació.

Pàgina del verkami

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El meu fill Oriol

"Li deien el Lionel Hampton català, perquè tocava el vibràfon com els àngels", recorda la seva mare Montserrat Cornet

Mor Oriol Bordas, el virtuós músic de la Locomotora Negra i la Vella Dixieland

Referent del jazz català en les últimes dècades, ha perdut la vida a 59 anys

Paraules des del confinament

"A Varsòvia, als anys 70 un camió va parar davant d'un colmado. Portava rotlles de paper higiènic i la gent s'hi va abocar. En dos minuts, van buidar el camió"

Des del cantó feble de la barricada

"No reconec Urquinaona, doncs no és una plaça, sinó asfalt de la resistència." Crònica a peu de carrer de les protestes del divendres passat
spot_img

L’empremta de l’esclavitud en la Catalunya del segle XIX

Les fortunes vinculades al comerç colonial i al tràfic de persones esclavitzades van contribuir a impulsar la industrialització catalana; la recerca històrica actual revisa aquest llegat per entendre millor l'origen de determinades desigualtats i prejudicis

Els mites grecs com no els has llegit mai

La tetralogia de Stephen Fry que reinventa els grans relats de la mitologia amb humor, rigor i una mirada contemporània

Arriba la 14a edició de la Correm Junts, la gran festa de l’esport i la inclusió d’Aspasim

El proper 25 d’octubre, els carrers de Sarrià tornaran a acollir la milla inclusiva; les inscripcions estan obertes del 15 de setembre al 15 d’octubre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí