Publicitat

El Teatre la Gleva reobre la venda d’entrades per l’espectacle ‘Tránsitos’

'Tránsitos' s’havia d’estrenar el juliol durant el Festival Grec però amb la pandèmia s’estrenarà el 10 de desembre a La Gleva, en el marc del 'De Grec a Grec'

spot_img

Publicat el 20.11.2020 6:58

Cultura

El Jardí

El Teatre la Gleva, al barri del Farró, es prepara pel retorn de la cultura als escenaris i des d’aquesta setmana ha tornat a posar en marxa la venda d’entrades pel seu proper espectacle, ‘Tránsitos’, de David Teixidó i Mariana Percovich. L’obra es representarà del 10 al 27 de desembre.

Publicitat

‘Tránsitos’ s’havia d’estrenar el passat 2 de juliol durant el Festival Grec però la pandèmia ho va endarrerir i, finalment, s’estrenarà el 10 de desembre a La Gleva, en el marc del festival De Grec a Grec. ‘Tránsitos’ s’endinsa en trànsits vitals com el càncer, l’amor o la vellesa, a través de sis personatges de l’anomenada comunitat LGBTIQ+.

Publicitat

En cas d’haver comprat l’entrada per veure ‘Tránsitos’ al mes de novembre a la Gleva, quan incialment s’havia d’estrenar, el teatre demana als espectadors que no hagin pogut canviar l’entrada que es posin contacte amb ells a través del correu electrònic lagleva@laglevateatre.com.

En el moment de l’última anul·lació de les representacions als teatres per les restriccions contra la covid-19 al Teatre la Gleva s’hi estava representant ‘NO S’HA FOSS’, d’Irene Jódar i dirigida per Clara Manyós, que va haver de suspendre les últimes funcions previstes.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els CAP del districte inicien la vacunació de la grip en infants d’entre sis mesos i cinc anys

El Dr. Roger Vinyeta (CAP Sarrià) diu que la vacunació "és sempre positiva, i més amb la grip"; fins ara, només es vacunava els infants de risc

Sarrià – Sant Gervasi, el tercer districte amb més ajudes al turisme i oci actiu durant la pandèmia

La majoria són hotels i agències de viatges i tenen plantilles de menys de 50 treballadors i treballadores

La Salle Bonanova aclareix que té “un centenar” d’alumnes confinats

El centre atribueix a un "malentès" els 1.000 alumnes confinats que constaven al departament d'Educació i ho ha fet saber a les famílies

Torna la lírica al Monestir de Pedralbes amb la nova temporada de ‘Les Veus del Monestir’

A partir del dimecres 19 de gener i fins al desembre, s'han programat actuacions amb reserva prèvia d'entrada
spot_img

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]