Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

El Teatre La Gleva s’esperarà a la fase 2 per tornar a obrir portes

De cara al juny el teatre podria obrir per oferir "algun tipus de servei" al barri, un tema que està en converses amb l'Ajuntament.

Publicat el 31.5.2020 12:00

Cultura

El Jardí

El Teatre La Gleva, al barri del Farró, no tornarà a oferir espectacles «almenys» fins que Barcelona entri a la fase 2 de la desescalada per la pandèmia de la covid-19.

En converses amb El Jardí, el teatre reconeix que viu una situació «molt complicada» i que està avaluant un possible retorn a la fase 2, prenent totes les mesures que aquesta fase impliqui pels teatres.

Publicitat

Abans, de cara a finals de juny, La Gleva podria obrir per oferir «algun tipus de servei» al barri, un tema que està en converses amb l’Ajuntament.

En fase 1 es permet fer actes i espectacles amb un terç de l’aforament i un màxim de 30 persones en el cas d’un recinte tancat, com és el cas de la Gleva, i sempre amb el públic assegut. A més, per accedir a un acte o espectacle s’ha de marcar a terra el distanciament entre persones i, per entrar i sortir del recinte s’ha de fer de forma esglaonada i per franges horàries.

© Teatre La Gleva

L’aforament habitual de la sala de la Gleva és variable en funció de la disposició de les cadires: 60-70 en format cafè-teatre; 80 amb grades i 100 amb cadires a peu pla.

© Teatre La Gleva

El Teatre La Gleva va rebre fa dos anys el Premi Catalunya de Teatre com a projecte cultural amb un futur més prometedor de mans de l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA).

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Teatres del Farró obre les seves portes amb una comèdia de Virginia Woolf mai estrenada a l’estat espanyol

La nova sala, polivalent i amb capacitat per 250 persones, estrena per primera vegada Freshwater

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf
spot_img

No és mandra: el TDAH que arriba a l’edat adulta sense diagnòstic

I si allò que sempre has anomenat ser un desastre tingués un altre nom? Parlem sobre el TDAH, el seu diagnòstic i com afecta

Dues parets mitgeres del Putxet i el Farró es transformaran en noves façanes amb vegetació

Les obres ja han començat al Putxet i el Farró i formen part d'un projecte municipal en el marc de la Capital Mundial de l'Arquitectura 2026

Torna el gòspel solidari amb el Rotary Club de Barcelona Sarrià

Els beneficis del concert es destinaran al projecte de Sant Joan de Déu Serveis Socials: Connectem amb l’esport

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí