Publicitat

El Tibidabo ofereix noves visites guiades al Museu dels Autòmats

Publicat el 13.9.2018 12:00

Notícies dels barris de muntanya

Ajuntament de Barcelona

Els visitants del Parc d’Atraccions Tibidabo poden, a partir d’ara, conèixer el Museu dels Autòmats del parc des d’una altra vessant, més intimista, a través de les noves visites guiades que s’ofereixen. L’objectiu és que els visitants puguin apreciar les interioritats d’aquestes màquines i veure com funcionen les maquetes, obrint les seves vitrines al públic per primera vegada.

Les visites guiades estaran disponibles tots els cap de setmana a les 17 hores i a les 19 hores, fins al mes d’octubre i cal dirigir-se prèviament al Museu per reservar plaça. Per a tots aquells que només vulguin gaudir de la visita guiada es podrà fer adquirint un tiquet de 3€.

La visita explica la història dels autòmats, alguns d’ells són del segle XIX, el funcionament dels mecanismes i moltes altres curiositats sobre cada una de les maquetes. A més, s’ofereix per primera vegada l’oportunitat d’entrar al taller des d’on es conserven i reparen. El Museu compta amb més de 40 peces, que procedeixen de diferents països i que fins i tot van ser, algunes d’elles, fabricades pels propis treballadors del Parc a partir de 1925.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Així s’ha viscut la tímida nevada al Tibidabo

Passat el migdia, els flocs s'han anat incrementant, però finalment no ha agafat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf
spot_img

El Monestir de Pedralbes desvela els secrets de les tombes del segle XIV

Una investigació pionera ha estudiat de manera integral vuit sepultures del segle XIV i analitzat un total de 25 individus

Quatre veïns de Sarrià – Sant Gervasi es presenten a les primàries de Junts per a les municipals de Barcelona

Jordi Martí, Glòria Freixa, Jaume Alonso Cuevillas i Pilar Calvo competiran per ser els alcaldables del partit a la capital catalana

Caus i esplais ocupen la plaça del Consell de la Vila per exigir locals propis: “Sense claus no hi ha lleure”

Desenes de nens i nenes realitzen activitats d'oci i pintades de cartells reivindicatius en una acció simultània a tota la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí