Publicitat

Els Castellers de Sarrià fan història en la Diada de la Mercè de colles locals

La colla aconsegueix el primer 5d6 des de la seva refundació el 2017 i mostra suport al moviment 'Fridays For Future'

Publicat el 26.9.2019 17:56 · Actualitzat el 26.9.2019 23:23

Cultura

El Jardí

La plaça de Sant Jaume va viure aquest 24 de setembre un resultat històric pels Castellers de Sarrià, que van aconseguir signar la millor diada des de la seva refundació ara fa dos anys, fent seu el 5d6. A banda, els sarrianecns també van signar un pd4 caminat, 4d6a, 3d6, i 2pd4.

Le set colles castellers de la ciutat (Barcelona, Sants, Vila de Gràcia, Poble-sec, Sagrada Família, Jove de Barcelona i Sarrià) van actuar juntes en la Diada castellera de la Mercè.

Publicitat

Agraïment al món casteller

Després de la Diada de la Mercè, la formació ha volgut agrair a la Colla Castellera Jove de Barcelona, als Castellers de la Sagrada Família i d’una manera especial als Castellers de la Vila de Gràcia, la seva ajuda en les pinyes.

A banda, també agraeixen a Raimon Cervera “la seva increïble tasca d’apropar els castells a la societat” narrant La Mercè durant les últimes 30 diades.

Suport al moviment Fridays For Future

Enmig de la plaça de Sant Jaume, els Castellers de Sarrià van desplegar una bandera amb el lema ‘Emergència Climàtica 27S – BCN’, recordant la vaga mundial pel clima prevista per aquest divendres 27 de setembre a Barcelona i en moltes altres ciutats del planeta. De fet, han anunciat que “pel futur de la canalla” hi seran presents.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els Castellers de Sarrià entreguen la Camisa d’Honor 2026 a Judith Colell

La colla reconeix la trajectòria de la presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català per la seva contribució a la cultura i als valors col·lectius

Els Castellers de Sarrià descarreguen el primer castell de vuit de la seva història

La colla sarrianenca signa una fita inèdita en el món casteller, assolint el 2 de 7 i el 4 de 8 en una mateixa actuació

Els Castellers de Sarrià inauguren la nova carpa d’assaig en la cloenda del seu 25è aniversari

En un acte emotiu amb presència institucional, la colla inicia una nova etapa consolidant el seu espai per assajar i reafirmant el compromís amb el barri

Els Castellers de Sarrià aconsegueixen un espai cobert per assajar de forma provisional

Després d'anys obligats a practicar al carrer -fins i tot amb pluja- han tancat un acord de dos anys, però continuen reclamant un local definitiu on poder créixer
spot_img

El Putxet recupera la Caseta de Nines

Una restauració íntegra ha permès que la caseta torni a tenir l'aspecte original després d’anys de degradació

Atraquen una joieria de Sarrià en plena llum del dia

Els Mossos d'Esquadra han detingut cinc lladres i el propietari de l'establiment ha resultat ferit

Bernat Padrosa: “Vaig començar en una habitació fent classes particulars i ara coordino dues escoles de música”

Conversem amb el creador de Trèmolo sobre el valor de l'educació musical i els seus nous projectes al barri del Farró

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí