Publicitat

Els veïns del Farró, Galvany i Turó continuen reivindicant el bus de barri

Demanen que es prenguin mesures abans que acabi l'actual mandat

spot_img

Publicat el 12.12.2018 17:31

Notícies de Sant Gervasi

Sergi Alemany

L’Associació de Veïns del Farró, junt amb Galvany i Turó, demana a l’Ajuntament un cop més que revisi l’actual xarxa de busos de barri de la ciutat per poder atendre les necessitats dels veïns i veïnes, especialment aquelles amb dificultats de mobilitat. Com uns dels exemples situen la difícil accesibilitat al Centre d’Atenció Primària Adrià.

Les associacions de veïns reclamen un “compromís polític” abans que acabi l’actual mandat, encara que sigui amb “solucions temporals i no costoses.”

Publicitat

El Grup Municipal Demòcrata ha acompanyat la reivindicació

Ahir mateix el Grup Municipal Demòcrata va fer aquesta demanda al Govern municipal, que des de l’AV del Farró expliquen que va ser una “excel·lent oportunitat per reprendre aquesta vella reivindicació”.

L’AV explica que ja han tingut prou paciència davant les peticions del Govern que esperessin que s’acabés la implantació de la xarxa ortogonal, que ara ja ha acabat d’implantar-se, per això expliquen que no esperaran que es facin eleccions de nou i haver d’empassar-se la creació d’un nou equip: “Calen compromisos per abordar el problema i generar solucions i fins que no siguin definitives, fer-ne de temporals”.

Al Consell Plenari d’aquest dijous els veïns tornaran a demanar doncs aquesta reivindicació, altament coneguda i necessària al barri.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sarrià – Sant Gervasi, entre els districtes amb menys execució dels pressupostos participatius

Les dues propostes més endarrerides són les que més suports van rebre durant el procés de votació dels pressupostos participatius

L’Ajuntament millorarà el paviment de Via Augusta i República Argentina durant les vacances de Setmana Santa

Les actuacions es beneficiaran de la davallada de la mobilitat i tindran lloc durant els dos caps de setmana

Més de 10 associacions de Collserola reclamen a l’Ajuntament una rebaixa en les restriccions per la pesta porcina

Els veïns exigeixen que no es restringeixi la mobilitat, i demanen a l'administració una millora del servei de neteja per fer front al brot

Emotiu comiat sorpresa al Carlos: el conductor del bus de barri 128 de les Planes es jubila

Més d’una vintena de veïns de la muntanya l'han esperat l'últim dia de feina per agrair-li la “generositat” al llarg de 13 anys de servei al barri
spot_img

Sant Jordi 2026 a Sarrià – Sant Gervasi: les propostes a tots els barris del districte

Descobreix la programació completa per al Sant Jordi a Sarrià - Sant Gervasi i els detalls de cada proposta

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

Organitzar-se per quedar-se: Cassoles respon a les traves a la pròrroga del lloguer

El Sindicat d’Habitatge de Cassoles convoca una assemblea oberta dilluns vinent per orientar els veïns davant les noves opcions de pròrroga dels contractes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí