Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Eva Higueras és nomenada nova secretària d’Igualtat del PP català

La veïna de Sant Gervasi assumeix un càrrec que la formació vol potenciar en paral·lel a l'Observatori de la Dona del Partit Popular a Catalunya

Publicat el 10.10.2022 18:00 · Actualitzat el 11.10.2022 20:27

Política

El Jardí

La veïna del districte de Sarrià – Sant Gervasi, Eva Higueras, s’ha convertit en la nova secretària d’Igualtat del Partit Popular a Catalunya (PPC). La decisió es va prendre al Consell Executiu del partit celebra el passat 29 de setembre.

Higueras, actualment veïna de Galvany i anteriorment de la Bonanova, exercia fins ara de lligam entre l’Observatori de la Dona del PPC i les entitats i associacions. Ara, arran d’un canvi en l’estructura interna del partit passa a liderar la secretaria d’Igualtat del PPC.

Publicitat

«Volem donar visibilitat a totes les dones que tenen presència en la nostra societat, tant a Catalunya com a Espanya», ha explicat Higueras a El Jardí.

El perfil d’Eva Higueras

Economista de formació i llicendiada en ADE, Eva Higueras es va afiliar al Partit Popular fa 20 anys quan vivia a Cervelló, on va tornar a posar en marxa el partit, ja que havia desaparegut al municipi, i en va ser regidora. Actualment forma part del Comitè executiu del PP a Catalunya i es la secretària d’organització del partit a Sarrià – Sant Gervasi.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí