Publicitat

Eva Parera: “Al carrer Tuset hi ha gent que va amb pistoles. Hi ha un problema de seguretat”

La regidora presidenta del districte carrega contra la CUP: "Crec que són amics dels terroristes"

spot_img

Publicat el 27.10.2021 22:46

Política

Carme Rocamora

L’alarmisme ha arribat aquest dimecres al plató de Betevé, on la regidora presidenta de Sarrià-Sant Gervasi, Eva Parera, ha assegurat que hi ha un problema “importantíssim” de seguretat a Barcelona, i entre d’altres qüestions s’ha referit a un fet que va passar unes setmanes enrere: “Al carrer Tuset hi ha gent que va amb pistoles. Hi ha un problema de seguretat”.

Publicitat

Així ho ha afirmat al programa de la televisió pública, on la periodista Eva Arderius li ha preguntat si feia aquesta afirmació per un vídeo que es va fer viral. En aquest sentit, la periodista li ha preguntat si es es pot generalitzar per “un sol vídeo” la idea que tothom a Barcelona va amb pistoles: “Genera alarma social”.

Publicitat

“Crec que l’hem de crear, l’alarma social. Estem arribant a un nivell molt perillós”, ha contestat Parera, que ha dit que ella mai abans havia vist una pistola a la ciutat. A tot plegat, Arderius ha contestat que la policia encara no sap si la pistola era de veritat o no: “Com si és de joguina, però no pot ser que hi hagi gent amb ganivets i matxets al metro”, ha contestat Parera, que ha opinat que hi ha un problema evident de seguretat per culpa de “certs col·lectius i màfies, pel tema dels ocupes i la marihuana”.

Preguntada per si el regidor del districte i tinent d’alcaldia de Seguretat, Albert Batlle, s’està encarregant prou de la seguretat de la ciutat, ha valorat que ell “és molt de llei i ordre”, però ha apuntat que està en un govern on potser no té gaire marge d’actuació: “El que veig és que hi ha una permissivitat excessiva i manca de suport als cossos de seguretat a la ciutat de Barcelona”.

En una altra pregunta sobre què considera de la CUP, Parera ha estat contundent: “Crec que la CUP són amics dels terroristes”. 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Detenen a Sarrià un tècnic de datàfons que manipulava els aparells per reingressar-se els diners

L'estafador va fer compres en una cinquantena de comerços valorades en més de 3.500 euros i es feia la devolució dels rebuts al seu compte

El PP desembarca a Sarrià per posar el crit al cel per la inseguretat, tot i el descens de delictes al districte

L’augment d’efectius de la Guàrdia Urbana i la instal·lació de càmeres de videovigilància són algunes de les mesures proposades per Dani Sirera

S’aprova la proposta del PP d’instal·lar càmeres de seguretat i augmentar el patrullatge al districte

Tots els partits voten a favor excepte ERC, que ho considera "intimidatori", i BComú, que s'absté

Les inquietuds per la reforma del carrer Balmes copsen l’Audiència Pública

Les inquietuds per la reforma del carrer Balmes copsen l'Audiència Pública
spot_img

El turisme col·lapsa el transport públic de Vallvidrera

El veïnat dels barris de muntanya demana un pla de mobilitat que doni resposta a la sobrecàrrega del funicular i el bus 111, entre altres problemàtiques de transport

El carrer de Ballester: història, curiositats i present

En els darrers anys, en convertir-se en un carrer de plataforma única i prioritat per als vianants, s’hi ha pacificat el trànsit i els edificis històrics que encara restaven es mostren en la seva esplendor

L’Ajuntament impulsa quatre noves estacions de Bicing a Sarrià–Sant Gervasi

El servei de bicicleta pública arriba a 8.000 bicicletes i amplia cobertura en zones altes de la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]