Publicitat

Gaudir d’òpera als comerços de Sant Gervasi

El 26 d'octubre deu cantants lírics actuaran en directe en deu establiments de Sant Gervasi.

spot_img

Publicat el 25.10.2018 8:00

Notícies de Sant Gervasi

El Jardí

El divendres 26 d’octubre, Barnavasi us proposa gaudir d’una tarda d’òpera, passejant pels comerços de proximitat, amb petites representacions líriques de les millors òperes de tots els temps. Entre les 17.30 i les 20.30 h, deu cantants lírics actuaran en directe en deu establiments de Sant Gervasi, que es convertiran durant una tarda en teatres i escenaris per “l’Òpera al Comerç”. A cada establiment s’interpretarà simultàniament una ària diferent i el públic les podrà escoltar totes, movent-se d’un lloc a un altre.

Publicitat

Ruta lírica a la Bonanova:

• DOLORS CODINA Sant Gervasi de Cassoles, 113

Publicitat

• RESTAURANT CAFETERIA VIL·LA FLORIDA Muntaner, 544

• MARIETTA Muntaner, 528

• MARCS CARRERAS Pl. Joaquim Folguera, 1

• ÒPTICA MUNTANER Muntaner, 521

• CHECKPOINT CHARLIE Mandri, 3-9 (entrada c/Alacant)

Ruta lírica a Galvany:

• CASA YOYA Rector Ubach, 24

• SMEG STORE BCN Muntaner, 327

• J. LLIBRE DECORACIÓ Madrazo, 125

• FERRETERIA MOIX Amigó, 48

Organitza: BARNAVASI, As. Comerciants de Sant Gervasi. L’Òpera al Comerç és una activitat coordinada amb la Fundació Barcelona Comerç patrocinada per l’Ajuntament de Barcelona amb motiu de l’Any de la Cultura i el Comerç, i amb la col·laboració de l’Òpera Jove de Catalunya.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Barcelona homenatja els alcaldes de l’etapa democràtica amb la Medalla d’Or 

Joan Clos, Jordi Hereu, Xavier Trias i Ada Colau reben la màxima distinció de la ciutat en un acte marcat per homenatges i alguna tensió

L’Ajuntament descarta un nou CAP a la Bonanova per aquest mandat

Els veïns defensen que és un barri amb una "població envellida" amb dificultats per desplaçar-se fins al centre de Vallcarca

Sarrià-Sant Gervasi disposarà de sis nous espais d’ombra abans de l’estiu

L'actuació s'emmarca en el Programa d'Ombres i s'efectuarà a diverses àrees de joc i escoles del districte

Entitats veïnals denuncien el bloqueig de l’Ajuntament a demandes dels pressupostos participatius

Diverses associacions de la ciutat han presentat una queixa formal a la Sindicatura de Greuges
spot_img

Fotogaleria | La Festa Major de Sarrià, en imatges

Del 3 al 12 d'octubre, la vila viu moments de cultura popular, música, dinars de germanor i per primera vegada, una trobada de vehicles clàssics

Com fer una novel·la a partir d’una biografia?

Elisabet Capilla, veïna de la Bonanova, publica "Sense el Jofre"

El pregó que hauria fet Anna Aguilar-Amat a la Festa Major de Sarrià

"Quan miro enrere sento orgull d’haver nascut i crescut en aquest barri. Per la convivència pacífica dins dels contraris, per la solidaritat i per la cultura compartida i les tradicions revisades"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí