Publicitat

Jordi Fornos homenatja la gent de la muntanya en el pregó de Vallvidrera

spot_img

Publicat el 8.9.2018 12:28

Notícies de Vallvidrera

Juanjo Compairé

L’activista llebrenc Jordi Fornos fou l’escollit enguany per fer el pregó de les festes majors de Vallvidrera. Va rememorar els seus records d’infant i la seva implicació en diverses entitats. Va presentar les novetats del programa de festes d’aquest any, especialment el fet que per primer cop el programa abasti tots els barris de muntanya. I que l’organització estigui ara en mans de gent jove.

El pregó va comptar amb una traducció al llenguatge de signes. Era un detall important, atesa la implicació del Jordi en aquest tema. També va tenir un aire de comiat, perquè ell, llebrenc d’adopció, marxa a viure lluny, però guarda casa a Vallvidrera i “amenaça amb tornar”. El seu parlament va acabar cridant a l’escenari la comissió de festes i els seus dos fills que deixa com a “penyora” de la seva voluntat de tornar.

Publicitat

El públic, malgrat la pluja intermitent, va omplir totalment l’esplanada del Centre Cívic de Vallvidrera i va aplaudir calorosament.

El públic assistent al pregó. © Juanjo Compairé

Tot seguit, la festa va continuar amb l’actuació de la “Companyia Fontmontina de teatre”, companyia en què Fornos havia participat.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’escola bressol La Puput de Vallvidrera tindrà una coberta verda

Les obres per transformar les seves cobertes i terrasses en espais verds i naturals començaran a l'estiu

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Els veïns del Peu del Funicular faran talls de trànsit a l’avinguda de Vallvidrera fins a aconseguir la pacificació del barri

L’augment del trànsit vinculat a l’accés escolar i als vehicles de pas tensiona els carrers residencials; el 30 de gener, està prevista una reunió amb Districte

Uaala Obrador: una proposta compromesa amb el producte de proximitat i el veïnat de Vallvidrera

Aquest nou forn situat al cor del barri llebrenc vol enfortir l’economia circular a Collserola a través de la cooperació entre proveïdors locals
spot_img

Així es va viure el derbi C.P. Sarrià – Sant Ignasi

Un partit espectacular amb dos equips valents, amb fam de punts i amb un record especial a Pitu Calderó

L’escola bressol La Puput de Vallvidrera tindrà una coberta verda

Les obres per transformar les seves cobertes i terrasses en espais verds i naturals començaran a l'estiu

La Tosca de Puccini arriba al Teatre de Sarrià

L'espectacle destaca per la seva gran envergadura: mobilitza més de 80 artistes sobre l'escenari per oferir una experiència d'art total

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí