Publicitat

La Buenos Aires: “Portem 15 dies vivint amb la por a llevar-nos amb un desallotjament violent”

El desallotjament del col·lectiu de la Buenos Aires és imminent, per això criden a la solidaritat veïnal front qualsevol intent

Publicat el 14.10.2020 23:32 · Actualitzat el 14.10.2020 23:47

Societat

Carme Rocamora

Des que es va anunciar la reactivació de l’ordre de desallotjament de la Casa Buenos Aires el col·lectiu ha seguit donant vida a aquest espai de Vallvidrera amb concerts, xerrades i d’altres activitats. La Buenos Aires no ha sucumbit a aquesta amenaça i ha decidit seguir obrint el projecte a tot el veïnat.

Aquest mateix dimecres des del col·lectiu han publicat un fil de Twitter en el que han remarcat que porten “15 dies vivint cada nit amb la por a llevar-nos amb un desallotjament violent per part de la BRIMO”, tot plegat amb la connivència dels Pares Pauls -propietaris de l’edifici- dels que creuen que volen fer “més i més diners” mentre l’Ajuntament de Barcelona “mira cap a una altra banda”.

Publicitat

En aquest sentit remarquen que la data oberta de desallotjament és una mesura “que desgasta emocionalment i física” però que no els fa defallir en el convenciment que estan fent el correcte: “Som els únics que podem garantir que l’Església no se surti amb la seva. Esperem que l’Ajuntament posi de la seva part”, proclamen.

Per tot això reivindiquen que el col·lectiu se sap digne d’aquesta lluita, més encara després de rebre el suport de múltiples entitats i associacions de Vallvidrera: “Sigui com sigui, seguirem donant vida a l’espai fins al darrer alè. Perquè no ens han parit per a dormir, que deia Joan Fuster. Quan vinguin, concentració al matí i manifestació a la tarda. Visca Vallvidrera i els que ens heu donat suport tot aquest temps!”.

https://twitter.com/labuenosaires__/status/1316481973481811971?s=20

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Món Atlàntic: l’imperialisme modern entre tres continents

Tradicionalment, les poblacions s’expandien per àrees contigües, però la volta do mar, descoberta pels portuguesos i adoptada pels espanyols, va impulsar l’exploració oceànica del segle XVI i va iniciar el que els historiadors anomenen el món atlàntic

Mor Jordi Madern, ànima de les pastisseries Foix i cosí del poeta

Personatge entranyable a Sarrià, ens ha deixat aquest divendres

La llum sobre l’abisme: la poètica del dol a “Relíquia” de Pol Guasch

Escrit des d’un "jo" vulnerable i exposat, "Relíquia" neix d'una premissa colpidora: el suïcidi del pare quan el narrador tenia només quinze anys

Calçots

"En un món buit que s’ofega en la banalitat i on cada cop costa més trobar-se amb els altres, les calçotades aspiren a recuperar una idea de comunitat festiva, encara que sigui fràgil i totalment provisional": l'opinió d'Aitor Romero Ortega
spot_img

El Món Atlàntic: l’imperialisme modern entre tres continents

Tradicionalment, les poblacions s’expandien per àrees contigües, però la volta do mar, descoberta pels portuguesos i adoptada pels espanyols, va impulsar l’exploració oceànica del segle XVI i va iniciar el que els historiadors anomenen el món atlàntic

Mor Jordi Madern, ànima de les pastisseries Foix i cosí del poeta

Personatge entranyable a Sarrià, ens ha deixat aquest divendres

La llum sobre l’abisme: la poètica del dol a “Relíquia” de Pol Guasch

Escrit des d’un "jo" vulnerable i exposat, "Relíquia" neix d'una premissa colpidora: el suïcidi del pare quan el narrador tenia només quinze anys

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí