Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

‘La escapada’, una novel·la per l’estiu de Mercè Carrió

Els beneficis de la venda del llibre es destinen íntegrament a l'Associació de Familiars de Nens Oncològics de Catalunya

Publicat el 14.7.2021 7:00

Cultura

Jesús Mestre

A principis d’estiu, i amb unes vacances a l’horitzó, ve molt de gust pensar a fer una escapada, arraconar les avorrides tasques diàries i pensar a gaudir d’uns dies de descans, de trencament de la rutina diària. D’això va la novel·la La escapada (tocata y fuga), de Mercè Carrió Fornells, veïna del Putxet. La protagonista és la Júlia, una dona madura, empresària amb problemes a Barcelona, que s’agafa uns mesos sabàtics a les illes Seychelles per desconnectar i tenir temps de reflexionar i prendre distància sobre la vida i la seva situació.

Quedem amb la Mercè per parlar sobre la novel·la i com s’ha atrevit a fer aquest pas. Diu que va apuntar-se a un curs d’escriptura de la llibreria Laie, amb la professora i novel·lista Paula Cifuentes. En total van ser cinc anys, i els dos darrers es va centrar a fer aquesta novel·la, que va poder compartir amb la resta d’alumnes. Va ser una experiència molt creativa i engrescadora. Finalment, va acabar la novel·la i, amb el suport de l’editorial Circulo Rojo, la va publicar com a autoedició, l’agost de 2018. Seguidament, ella mateixa s’ha encarregat de vendre els llibres. 

Publicitat

És una edició sense ànim de lucre ja que els beneficis de venda del llibre es destinen íntegrament com a donació a l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC), sobretot per ajudar a cobrir el manteniment de la casa Dels Xuklis a Barcelona, on els nens esperen una intervenció o se’n recuperen. Disposar d’aquesta casa fa molt més fàcil les estades de nens i familiars, abans o després del tractament oncològic. Us animem a llegir el llibre, de molt còmoda lectura, aquest estiu a la platja o a la muntanya.

Per aconseguir-lo, el podeu demanar directament a la Mercè: per Facebook, Instagram, o bé a la botiga d’AFANOC-Libros solidarios. I així també col·laborareu en una bona causa.

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Els flamencs es maquillen: el sorprenent secret del seu color rosa

El seu característic color rosa depèn del que mengen i també els ajuda a trobar parella i reproduir-se

Districte prohibeix els concerts de Festa Major a Casa Orlandai després de gairebé 20 anys

Sarrià - Sant Gervasi comunica un dia abans de la Festa Major que la normativa acústica impedeix els concerts al pati d'en Marcel, tot i haver-ne autoritzat dos a l'estiu

On la memòria es fa gespa: el CP Sarrià celebra 75 anys d’història i barri

El Teatre de Sarrià aplega veïns, familiars i figures de l'entitat en una jornada que connecta la memòria del club amb els reptes de futur i amb un emotiu homenatge a Josep Calderó -“Pitu”-

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí