Publicitat
spot_img

La Festa Major de Sant Gervasi 2017, ja te imatge

Publicat el 19.5.2017 10:00

Comerç de barri

Cinta Fosch guanya el concurs del cartell per a la Festa Major

El Jurat del concurs del cartell per a la Festa Major de Sant Gervasi (membres de La Comissió de Festes de Sant Gervasi) reunit el passat 9 de maig han concedit el premi del concurs al cartell presentat amb el pseudònim de “Cassola” de Na Cinta Fosch.

Per a la valoració dels treballs presentats el jurat ha tingut en compte, de forma prioritària, l’impacte visual, la creativitat, l’originalitat i la qualitat tècnica. El premi consisteix en 400 € que li farem entrega el 19 de juny (festivitat de Sant Gervasi) en un acte de Festa Major.

La imatge del cartell guanyador serà propietat de la Comissió de Festes de Sant Gervasi així com tots els drets d’explotació que serviran per al cartell de la Festa Major, programes d’actes i altres peces promocionals.

Publicitat

L’original del cartell guanyador serà exposat al Centre Cívic Can Castelló del carrer Castelló, 1-7 durant les dates de la Festa Major de Sant Gervasi 2017 que se celebrarà del 9 al 19 de juny, conjuntament amb l’exposició de cartells històrics de Festa Major.

Recordem que les il·lustracions no premiades podran ser recollides al Centre Cívic Can Castelló del 3 al 7 de juliol de 16:30 a 20:30 h. Les obres no recollides durant aquest termini seran destruïdes.

Moltes felicitats a Cinta Fosch!

Comissió de Festes de Sant Gervasi
(12 de maig)

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

Festa Major de Sant Gervasi – la Bonanova 2025: el programa amb totes les activitats

Del 5 al 15 de juny la plaça de la Bonanova s'omple de cultura popular, música, activitats infantils, àpats populars i espectacles per a tots els públics
spot_img

Antoni Gaudí, l’arquitecte naturalista

L’obra de l'artista, especialment rica en colors, textures i formes orgàniques, se circumscriu al voltant d'un llenguatge arquitectònic que aplega constants referències al món vegetal i animal

Neix el Grup d’Habitatge dels Barris de Muntanya

Es presentarà en una assemblea oberta el 25 de febrer a les 19:30 al Mercat Cultural de Vallvidrera

Coco Comin: “Les escoles de dansa són un espai de creixement personal i de cohesió social”

Entrevistem a la fundadora de l'escola del carrer Benet Mateu, referent del jazz americà i del musical, que ja ha format tres generacions d’artistes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí