Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

La Festa Major de Vallvidrera ja és aquí!

Publicat el 7.9.2018 17:17 · Actualitzat el 9.9.2018 10:59

Notícies de Vallvidrera

El Jardí

En el programa d’activitats d’aquest any hi destaquen el pregó a càrrec de Jordi Fornos, llebrenc i director general d’Aigües Minerals de Vilajuïga; la presentació del libre ‘Vallvidrera a través dels segles’, o el concurs de paelles i el sopar de carmanyola.

Un any més, també s’hi faran activitats d’èxit reconegut i que es repeteixen any rere any com el Mercat de 2a mà i intercanvi, el Mercat ecològic d’estiu o la Pujada a la Torre de Collserola, que aquest any celebra el seu 25è aniversari.

Publicitat

Consulta el programa!

Notícies relacionades

Fotogaleria | Festa Major Vallvidrera 2026

Instants de la jornada castellera i de l'activitat "Òpera a les escales"

Sant Gervasi prepara una Festa Major revitalitzada i amb novetats per a tots els públics

L’orquestra Maravella, el castell de focs i una diada castellera que busca fer història són els principals atractius de les festes

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos
spot_img

Les obres de remodelació de la coberta del Dipòsit del Rei Martí començaran dilluns

L'actuació preveu millorar l'accessibilitat de l'espai amb un itinerari adaptat, un ascensor i noves escales

«Com fer invisible una persona?»: la nova campanya d’ASSÍS per visibilitzar el sensellarisme

ASSÍS, referent en l’acompanyament de les persones sense llar, ha llançat una nova campanya per visibilitzar als qui viuen al carrer

Ràdio Farró repeteix especial per la Setmana de la Ciència amb un programa obert al públic a Vil·la Urània

El programa Fenòmens Naturals, conduït per Cristina Junyent, s'enregistrarà aquest dissabte 14 de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí