Publicitat
spot_img

La parròquia de la Bonanova amb “la fam no fa vacances”

Publicat el 1.6.2017 9:00

Notícies del barri

El jardí

La situació actual, amb més d’un 20% de la població catalana per sota del llindar de la pobresa i una demanda creixent d’aliments per part de les entitats benèfiques, porta a què els bancs dels aliments, també aquest any, facin una nova crida a la societat catalana per recollir aliments de primera necessitat a través de la campanya “LA FAM NO FA VACANCES”.

Publicitat

La Parròquia de la Bonanova, una vegada més, ha volgut mobilitzar-se al costat del banc dels aliments per ajudar en la recollida d’aliments i fer-ne donació directa a un grup de parròquies de Nou Barris.

Així doncs, es fa una crida a tota persona lectora de El Jardí de Sant Gervasi, que pugui i estigui interessada en ajudar, faci arribar la seva donació a la secretaria parroquial durant tot el mes de juny i dins dels següents horaris:

—matins: de dilluns a divendres de 10 a 13 h
—tardes: dilluns, dimecres i dijous de 18 a 20 h

els aliments més adients per a les donacions són:
—oli, llet i conserves de peix

En nom de la parròquia, i de les moltes persones de Nou Barris que estan vivint una situació econòmica molt difícil, us donem les gràcies per la vostra generosa solidaritat.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Més de 10.000 captures de vespa asiàtica en un any: el balanç d’un projecte amb resultats exitosos a Collserola

Un projecte comunitari, amb suport científic i voluntariat format, ha aconseguit reduir de manera significativa la presència d'aquests insectes, generant un benefici net per la diversitat global del ecosistema

Una crida a mirar la pobresa sense indiferència, al cor de Galvany

El periodista Pau Duran analitza, durant una conferència a la parròquia de Sant Ildefons, l’exhortació 'Dilexi te' del papa Lleó XIV, un text que reprèn el llegat social de Francesc i apel·la al compromís actiu amb les persones pobres

“Era únic apropant-se a la gent, interessant-se per tothom”: un escrit dedicat a Frederic Bou

Lourdes Vallès dedica un article ple d'afecte al poeta sarrianenc, mort aquesta setmana a 90 anys

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí