Publicitat

L’Ajuntament s’oblida de Sarrià – Sant Gervasi per La Mercè

Hi haurà "alguna activitat" relacionada amb la cultura popular que encara no s'ha anunciat, sent l'únic districte sense activitats a hores d'ara

Publicat el 8.9.2020 16:48

Societat

Carme Rocamora

L’Ajuntament de Barcelona no ha anunciat de moment cap esdeveniment al districte de Sarrià – Sant Gervasi durant La Mercè d’enguany, que des del consistori van assegurar que seria descentralitzada i de proximitat amb activitats als deu districtes barcelonins.

Publicitat

“Per primera vegada, la programació tindrà presència als deu districtes de la ciutat, per tal d’evitar aglomeracions en grans espais i minimitzar desplaçaments”, indica la web de l’Ajuntament, tot i que els ciutadans del nostre districte hauran de desplaçar-se si volen gaudir especialment dels concerts, ja que cap d’ells serà a Sarrià – Sant Gervasi. Si que hi haurà, segons ha explicat l’Ajuntament a El Jardí, algunes activitats que encara no s’han anunciat, relacionades amb la cultura popular i arts de carrer i tradició. 

Publicitat

L’Ajuntament de moment ni tan sols ha posat Sarrià – Sant Gervasi al cercador d’esdeveniments que ha habilitat en motiu de la festivitat, tal i com ha mostrat la consellera d’ERC Mercè Amat en una piulada a Twitter. El president d’ERC a l’Ajuntament de Barcelona, Ernest Maragall, ha ironitzat sobre la qüestió.

La Mercè d’aquest 2020 comptarà amb un programa diürn amb uns 380 actes repartits entre 35 espais i 60 escenaris amb un aforament limitat i reserva prèvia, a més de la possibilitat de seguir-ne alguns a través de Betevé. Les activitats es realitzaran en horari diürn, d’11.00 a 22.00 hores, i tindran lloc els dies 24, 26 i 27 de setembre.

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Barcelona homenatja els alcaldes de l’etapa democràtica amb la Medalla d’Or 

Joan Clos, Jordi Hereu, Xavier Trias i Ada Colau reben la màxima distinció de la ciutat en un acte marcat per homenatges i alguna tensió

L’Ajuntament descarta un nou CAP a la Bonanova per aquest mandat

Els veïns defensen que és un barri amb una "població envellida" amb dificultats per desplaçar-se fins al centre de Vallcarca

Sarrià-Sant Gervasi disposarà de sis nous espais d’ombra abans de l’estiu

L'actuació s'emmarca en el Programa d'Ombres i s'efectuarà a diverses àrees de joc i escoles del districte

Entitats veïnals denuncien el bloqueig de l’Ajuntament a demandes dels pressupostos participatius

Diverses associacions de la ciutat han presentat una queixa formal a la Sindicatura de Greuges
spot_img

La vegetació del voltant de la parròquia Sant Vicenç de Sarrià

L’església de Sant Vicenç de Sarrià constitueix el centre neuràlgic del barri de Sarrià. Al seu voltant se situen tres places amb nom propi que contenen sengles enjardinaments: la placeta del Roser; la plaça del Consell de la Vila, on se situa la Seu del Districte; i la plaça de Sarrià, flanquejada a ponent per la façana principal de la parròquia i a llevant per la recentment inaugurada Biblioteca J. V. Foix.

El sarrianenc Oriol Pla, primer català guanyador d’un Emmy

La sèrie, disponible a Disney+, ofereix una versió ficcionada de Giner, encarnat per Pla, que al llarg de sis episodis acompanya l’espectador en un recorregut dolorós però terapèutic

Èxit al concert solidari del Rotary: Sant Vicenç balla al ritme del Free Choir

La setena edició d'aquest esdeveniment ha portat per lema "Cultivant Noves Oportunitats", a favor del programa Assís Verd

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí