Publicitat

L’aula magna de la Universitat Abat Oliba acull un concert de músics de Bremen per Ucraïna

La Fundació Goethe va portar el 28 d'abril al grup Miss Hope goes fishing a les instal·lacions de l'Abat Oliba CEU

spot_img

Publicat el 4.5.2022 6:30

Cultura

Marta Trius

Escoltar bona música de grups poc coneguts pot ser a vegades un autèntic repte. No obstant això, el concert organitzat el dijous 28 d’abril per la Fundació Goethe a la Universitat Abat Oliba CEU, a la Bonanova, va aconseguir aquest propòsit.

Publicitat

Els tres components del grup alemany de Bremen, Miss Hope goes fishing van oferir un petit, però amè repertori de cançons poètiques, que és com ells mateixos les defineixen. La cantant Claudia, acompanyada del piano i la guitarra dels seus dos companys d’escenari, va omplir de música l’aula magna de la Universitat. Al seu costat, el cantautor Alberto Ballesteros va presentar alguns dels seus animats temes acompanyat de Manu Clavijo al violí, amb una sincronització perfecte.

Publicitat

El final de festa va ser una actuació conjunta dels dos grups cantant Imagine de John Lennon, recordant la importància de la pau en aquests temps convulsos que viu Europa.

Els assistents que ho van voler van poder aportar el seu granet de sorra per a ajudar a Ucraïna, amb una donació econòmica voluntària.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Concert dels “valsos Boston” de Clifton Worsley en el centenari de la seva mort

L'Acadèmia Barcelona Concertante acull un homenatge conduït pel musicòleg Joan Montón

Els Amics de les Arts tornen a Casa Orlandai per celebrar els seus 20 anys

El casal autogestionat de Sarrià va ser una de les quatre petites sales on la banda va presentar el primer disc, 'Castafiore Cabaret', el juliol del 2008

El Cicle de Música de Cambra ofereix un programa clàssic i brillant

Programa del cinquè i sisè concert del IV Cicle de Música de Cambra del Teatre Sarrià

Vallvidrera fa el ‘Rèquiem’ i el ‘Messies’

El Cor del Bosc i l'Orquestra de Cambra actuaran el 14 de juny a la Parròquia de Sant Vicenç de Sarrià, amb entrada gratuïta
spot_img

El carrer de Ballester: història, curiositats i present

En els darrers anys, en convertir-se en un carrer de plataforma única i prioritat per als vianants, s’hi ha pacificat el trànsit i els edificis històrics que encara restaven es mostren en la seva esplendor

L’Ajuntament impulsa quatre noves estacions de Bicing a Sarrià–Sant Gervasi

El servei de bicicleta pública arriba a 8.000 bicicletes i amplia cobertura en zones altes de la ciutat

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]