Publicitat

Llogar un pis a Sarrià-Sant Gervasi costa 1.384 euros de mitjana

El preu mitjà del lloguer a Barcelona va créixer un 11,7 % el 2022 i s'ha situat en els 1.026 euros mensuals

spot_img

Publicat el 7.3.2023 18:31

Societat

El Jardí

El preu mitjà del lloguer a Barcelona va incrementar-se un 11,76 % l’any 2022, fins a situar-se en els 1.026,86 euros mensuals. Són dades que ha facilitat aquest dimarts la Cambra de la Propietat Urbana de Barcelona, que demostren que s’ha trencat la tendència a la baixa del 2020 i el 2021, quan la pandèmia va refredar els preus. Dels 10 districtes que té la ciutat, Sarrià-Sant Gervasi és el més car per viure de lloguer: llogar-hi un pis costa de mitjana 1.384 euros al mes.

Publicitat

El 2019, just abans de la crisi de la covid-19, el preu mitjà del lloguer al conjunt de la capital catalana era de 978 euros. Per darrere de Sarrià-Sant Gervasi, els districtes amb el preu del lloguer més car a la ciutat són les Corts (1.185 euros) i l’Eixample (1.140 euros), mentre que els més barats són Nou Barris, amb un preu mitjà de 730 euros, seguit d’Horta-Guinardó i Sant Andreu, tots dos amb un preu del lloguer de 829 euros de mitjana.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Titon Lailla: “Exigim a l’Ajuntament que es posi de costat de la cultura popular”

La regidora presidenta del districte denuncia la manca d’inversió en la mobilitat i els equipaments

Entitats veïnals denuncien el bloqueig de l’Ajuntament a demandes dels pressupostos participatius

Diverses associacions de la ciutat han presentat una queixa formal a la Sindicatura de Greuges

Les actualitzacions en obres de millora copsen els darrers consells de barri celebrats al districte

Alguns dels temes més debatuts han estat la Biblioteca de Sarrià, la plaça Adrià i la Casa Tosquella

Així era Sarrià-Sant Gervasi al segle XX

La sèrie "Recapturant" explica l'evolució del districte a través de la fotografia històrica
spot_img

Veïns de Sant Gervasi s’uneixen en una aliança inèdita per evitar ser expulsats per un fons d’inversió

Quatre blocs del barri estan en risc de ser convertits en colivings temporals per a estrangers

La millora del parc de la Font del Racó, sense data però més a prop: una inversió de 2 milions d’euros

Després de quatre anys gairebé tancat, es farà una actuació per consolidar els talussos, definir millor els camins interiors, ampliar la vegetació i renovar el mobiliari

L’Ajuntament invertirà 100 milions d’euros a Sarrià-Sant Gervasi per habitatge i millores en equipaments i carrers

Entre les actuacions, es preveu l'habilitació de 100 habitatges públics a través de noves promocions i rehabilitacions; el districte rebrà només un 3,3% del pressupost global de tota la ciutat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]