Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Marxa enrere del Clínic, que mantindrà obertes les urgències a l’Hospital Plató a l’agost

El Consorci Sanitari de Barcelona ha intervingut després de conèixer la informació del tancament fa un mes a través del diari El País

Publicat el 20.6.2024 11:33 · Actualitzat el 20.6.2024 14:38

Societat

El Jardí

Un mes després que el diari El País avancés la intenció de l’Hospital Clínic de tancar durant l’agost les urgències a l’Hospital Plató per motius econòmics, al barri de Sant Gervasi-Galvany, el mateix mitjà informa ara que el centre mèdic ha decidit fer marxa enrere i ha notificat a l’Ajuntament de Barcelona aquest dimarts, que finalment mantindrà obertes les urgències.

Des del Servei Català de la Salut, han fet saber a El Jardí que la població afectada d’aquesta Àrea Bàsica de Salut (ABS) tindrà finalment al seu abast les urgències hospitalàries. Va ser el Departament de Salut qui va rebre des de la Plató -absorbida des de fa tres anys pel Clínic- l’avís que es tancarien totes les seves instal·lacions, excepte les consultes externes d’oftalmologia, durant el vuitè mes de l’any.

Publicitat

A partir d’aquí, segons El País, el Consorci Sanitari de Barcelona -constituït per la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona-, va intervenir per mantenir almenys les urgències operatives, després de conèixer les informacions publicades.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sis dinàmiques i jocs de conversa per fer en família durant les vacances

Els jocs de conversa no només són divertits, sinó que fomenten la comunicació, la creativitat i la comprensió emocional

Turisme sostenible: aquest estiu, viatja amb respecte

El turisme sostenible no vol dir viatjar menys, sinó viatjar millor: ser més conscient del que fem i de com ho fem

Com dormir millor a l’estiu si no tenim aire condicionat?

Trucs senzills i efectius que poden ajudar-te a refrescar-te i a dormir millor durant les nits caloroses

Lectures recomanades d’estiu: les ressenyes de la Casa Usher

Tant si aneu a la platja com a la muntanya o us quedeu a ciutat, us recomanem llegir, trobar temps per a la lectura
spot_img

La VI edició del CREA Putxet explora els «Territoris» amb més de 30 artistes locals i la curadoria de Taller Balam

L'exposició col·lectiva vol convertir la creació contemporània en una experiència comunitària oberta al barri

L’Olivera celebra la Festa de la Verema amb una jornada de jocs, gastronomia i música entre vinyes

Can Calopa acollirà el diumenge 20 de setembre una festa participativa per acostar la verema a famílies i grups d’amics a través d’un circuit de proves, gastronomia i una quina musical

De Sant Gervasi a Costa Rica: un programa internacional de voluntariat per protegir tortugues marines

Els participants col·laboraran en la protecció de nius, l'alliberament de cries i les patrulles nocturnes a les platges de Guanacaste

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí