Publicitat

Mor Pau Galí, propietari de La Fada de Sarrià i Sant Gervasi

Aquest mes de març la publicació ha sumat 100 números

Publicat el 27.4.2020 15:44

Societat

Carme Rocamora

El diumenge 26 d’abril va morir Pau Galí, propietari i impulsor de la publicació mensual La Fada de Sarrià i Sant Gervasi. Galí, nascut al barri de Sarrià, va patir un atac d’asma mentre era a Puigcerdà, segons fonts properes a El Jardí, tal com va precisar La Fada en un article publicat per homenatjar-ne la trajectòria, on també es recorda que Galí rebia tractament des de feia anys per aquesta malaltia.

La seva mort arriba just quan el projecte que ell va posar en marxa farà 10 anys emprenia una nova fase enfocada al desenvolupament digital de la capçalera. “Galí ha estat la imatge del professional dedicat en cos i ànima al projecte que va iniciar”, recorda la redacció de La Fada en l’article de comiat dedicat al seu editor. 

Publicitat

Galí, enginyer de camins de professió, va optar en vida per la seva vocació comercial i es va dedicar a treballar per a diferents asseguradores abans de fer el salt al camp dels mitjans de comunicació, ràdios i revistes principalment a Andorra i el Pirineu. Després, impulsaria projectes editorials com El Follet (Cerdanya, 2004) i finalment La Fada (Sarrià, 2011), que el passat mes de març va sumar 100 números d’edicions de periodisme local als barris de Sarrià i Sant Gervasi.

L’equip de Premsa Local El Jardí vol enviar tot l’escalf a La Fada, diari amb el que compartim espai territorial a Barcelona, en aquests moments complicats. Així mateix, ens oferim per qualsevol ajuda que puguem oferir.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

La conversa entre Montserrat Roig i Josep Pla arriba a Teatres del Farró

Durant l’obra, els dos personatges fan un repàs conjunt del segle XX, mentre filosofen sobre la cultura, la literatura i els bons autors

Monte Ramos explora el diàleg entre pintura i tèxtil a la Fundació Felícia Fuster

L’exposició "El biaix de la pintura" reuneix tretze obres que reivindiquen el fil, la costura i el brodat com a llenguatge artístic

El Monestir de Pedralbes celebra 700 anys d’història

El centenari començarà el 26 de març del 2026, recordant la col·locació de la primera pedra de l’absis de l’església, i acabarà el 3 de maig del 2027, per commemorar l’entrada de la primera comunitat de monges clarisses

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí