Publicitat

Nou carril bus a la Travessera de Gràcia, entre Balmes i Santaló

Publicat el 2.11.2017 9:15 · Actualitzat el 2.11.2017 9:26

Notícies de Sant Gervasi

El jardí

En el marc de les actuacions necessàries a la via pública per fer possible el desplegament de la Nova Xarxa de Bus, destaca la implantació d’un nou carril bus a la Travessera de Gràcia, entre els carrers Balmes i Santaló, en sentit Llobregat, i per tant, en contra direcció al sentit actual de la via. Aquesta nova infraestructura ha de permetre un millor funcionament dels autobusos de les línies 27 i de la nova D40, escurçant el recorregut d’una manera molt significativa.

Per materialitzar aquest nou carril bus també es reordenarà la vialitat i els usos de la calçada existents. Així, el nou carril bus ocuparà el costat muntanya de la Travessera, desplaçant al costat mar l’actual cordó d’aparcament i deixant el carril bus actual en segona posició. L’actuació es completarà amb la corresponent obra de semaforització, mobiliari urbà i col·locació de noves parades i petites adaptacions de l’urbanització.

Els treballs previs ja s’han iniciat i està previst executar el gruix de les obres entre els dies 2 i 5 de novembre (tasques de fresat i nova senyalització horitzontal i vertical). Mentre es realitzin, aquest tram de la Travessera comptarà com a mínim amb un carril de circulació operatiu en el sentit actual (Besòs).

La línia D40 serà de les més llargues de Barcelona. Travessa la part sud de Sant Gervasi.
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Josep Amat i els anys del carrer Juli Verne: el refugi creatiu d’un pintor al Putxet en plena Guerra Civil

El pintor, que va arribar a Sant Gervasi l’any 1936, va convertir les cases i jardins del carrer Juli Verne en espai de convivència i refugi durant la Guerra Civil i escenari d’algunes de les seves obres més significatives

Festa Major del Putxet 2026: el programa amb totes les activitats

De l'1 al 7 de juny, el barri s'omple d'activitats culturals, concerts, jornades de portes obertes i propostes familiars, organitzades per l'Associació de Veïns i Amics del Putxet

Sarrià té més de 200 escocells buits

L'Associació Veïnal elabora un mapa exhaustiu amb l'estat dels escocells; l'ha presentat al consell de barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí