Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Pedro Miret, conseller de Ciutadans

Publicat el 13.10.2016 16:00 · Actualitzat el 19.10.2016 19:12

Política de barri

Carme Rocamora (@CarmeCRS)

Aquest mes ha estat el torn de donar a conèixer un dels consellers del districte de Ciutadans, Pedro Miret. Resident des de fa 18 anys al baix districte, al límit amb Les Corts, va néixer a Barcelona i des de petit va anar a col·legis de Sarrià i la Bonanova. Posteriorment va estudiar Ciències Econòmiques a la Universitat de Barcelona i és al que s’ha dedicat durant la seva trajectòria. Ens rep a la seu del districte per a que el coneguem una mica més a ell i a les propostes del seu partit.

En què t’agrada invertir el teu temps lliure?
Esports, lectura i cuina. La veritat és que no cuino massa a casa, però si que m’agrada molt anar a un ‘txoko’ de Barcelona amb els amics.

Publicitat
Pedro Miret. Fotografia de Javier Sardá
Pedro Miret. Fotografies de Javier Sardá

Quin és el teu lloc preferit del barri?
El carrer que més adoro és Mandri. Hi he anat molts cops: aperitius, sopars, copes, amics… És un carrer ple de vida, on els comerços funcionen i realment des del grup municipal ens preocupa que vulguin acabar amb les terrasses que li donen tanta vida al barri com les d’aquest mateix carrer i no és només per la vida que donen als carrers de Sant Gervasi, sinó també per tota la gent que treballa als bars i restaurants i que per tant haurà de ser acomiadada ja que si es tanquen terrasses, part de l’equip disminuirà.

Per què la política?
Sempre m’ha interessat, però Ciutadans va ser el que em va encoratjar. Fa uns sis anys vaig assistir a un sopar on es parlava sobre la situació política a Catalunya on va participar Albert Rivera, em va agradar el que va transmetre i vaig començar a implicar-me des de la base, participant en els actes i ajudant com a voluntari. Fa cosa de menys d’un any em van comentar si m’interessaria ser conseller. No ho vaig dubtar i des de llavors, he deixat temporalment la meva empresa per dedicar-me 100% al càrrec.

I des de llavors com ha canviat la teva vida?
Ara te n’adones de coses que abans no veies. El dia a dia al carrer és el que t’obre els ulls, perquè aquesta feina no és per estar tancat al despatx. S’ha de fer carrer, conèixer la gent i entendre els seus problemes.

‘S’ha de fer carrer, conèixer la gent
i entendre els seus problemes’

Ara mateix, quines actuacions estan a l’ordre del dia per vosaltres?
A l’últim ple vàrem presentar unes quantes problemàtiques, entre elles resoldre el caos circulatori que hi ha als matins al barri, demanant als serveis de recollida de brossa que passin a una hora que no sigui la punta d’entrar al col·legi. Amb això resoldrem part del problema, tot i que haurem de seguir treballant-hi.

Així mateix, seguirem demanant que s’habilitin els equipaments que es reclamen des fa temps com el casal de joves. El que no podem tolerar és la il·legalitat amb la que estan reclamant els joves un equipament, ja que l’ocupació no és una solució.

Com valores el que està fent el consistori de Barcelona en Comú al districte?
Això m’agradaria saber. Què estan fent? A banda de “mesures de telediari” com anunciar que es retiraran plaques franquistes, el que necessita la gent és la creació de llocs de treball, propostes que donin de menjar a la gent.

Amb tot, Miret s’acomiada de nosaltres per seguir la seva agenda diària. Ens recorda que el seu despatx està obert a la seu del districte a qualsevol veí que necessiti expressar una problemàtica, sigui del color que sigui.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Casa al carrer de Pomaret, 14: característiques i curiositats

El carrer santgervasienc conserva un conjunt de cases modernistes construïdes per l’alta burgesia catalana entre finals del 1800 i principis del 1910

Samuel Alcalde: “Les Joventuts Socialistes de Sarrià – Sant Gervasi volem ser un pont entre els joves i les institucions”

El nou primer secretari de les JSC al districte es marca com a objectiu fer de l'organització un pont entre els joves i la política municipal

El Sud i l’anunci d’Estrella Damm

"El sud existeix perquè hi ha un nord que el somia i a l’inrevés. Un esdevé sud en relació amb els altres i no per voluntat pròpia": l'article d'Aitor Romero Ortega

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí