Notícies de Sant Gervasi
Carme Rocamora (@CarmeCRS)
Ahir a la tarda diversos afiliats de Ciutadans, entre ells la líder del partit a Barcelona, Carina Mejías, es van concentrar davant la seu del partit al Carrer Balmes per treure els llaços grocs que s’havien posat davant els bancs de la porta de la seu.
Mejías ho va denunciar al seu perfil de Twitter:
Esta tarde nos han vuelto a señalar rodeando la sede de @CiutadansCs de lazos amarillos y hemos salido a retirarlos. Las calles y las plazas #SonDeTodos y no permitiremos que los inunden de símbolos partidistas que no representan a todos los catalanes. #NoNosCallaran pic.twitter.com/QbfkSy78WK
— Carina Mejías (@CarinaMejias) 30 de agosto de 2018
Avui, la presidenta del grup a Barcelona, en resposta a unes declaracions de l’alcaldessa Ada Colau on deia que l’eliminació dels llaços grocs en la via pública és una “agressió”, ha afirmat que “marcar l’espai públic amb símbols ideològics que expulsen més de la meitat dels barcelonins no és democràtic ni respecta la pluralitat”
La líder de la formació taronja a Barcelona ha afegit que “Colau sempre està al costat dels independentistes”mentre “s’oblida de la majoria dels barcelonins que no ho són”. “L’alcaldessa hauria de deixar de tirar pilotes fora i ocupar-se dels greus problemes de la ciutat”com són la inseguretat o la venda irregular a la via pública, ha comentat Mejías, “cosa que no ha fet en tot l’estiu perquè ha estat desapareguda”.