Publicitat

Punts de llibre per Sant Jordi

spot_img

Publicat el 20.4.2018 18:00

Especial Sant Jordi

Com és habitual cada any i amb motiu de la diada de Sant Jordi, es distribuiran punts de llibre a les botigues de Barnavasi, l’Eix Comercial de Sant Gervasi.
Punts de llibre dels premis del programa “El Comerç i les Escoles” que volen mostrar a la ciutadania la visió que els nois i noies dels centres educatius tenen del comerç de proximitat de la seva ciutat.
Es realitza una selecció entre tots els participants, que pertanyen a diferents col·legis i categories, segons l’edat de l’alumne, que van des dels 3 fins als 18 anys. El criteri per a la tria de dibuixos es basen en la creativitat, la tècnica emprada i l’adequació al concepte proposat: el comerç de proximitat de la ciutat.
El dibuixos guanyadors del premi es converteixen en 500.000 punts de llibre per a distribuir als comerços de la ciutat per a la diada de Sant Jordi.
Apropa’t a qualsevol comerç de Barnavasi, on hi trobaràs els 14 models de punts de llibre seleccionats aquest any entre tots els alumnes de les escoles participants.

Barnavasi, us desitja una bona diada de Sant Jordi!

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

Jordi del Barrio: “Les cadenes comercials no beneficien Sarrià, fan que el barri perdi personalitat”

El president de l'Eix Comercial de Sarrià assegura que el barri té un comerç "de proximitat, que no competeix en preus, sinó en valor”

La incertesa sobre el final de les obres de l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles

La Drogueria Rovira de Galvany suma un prestigiós premi internacional

El guardó nacional dels Global Innovation Awards és l'últim d'una llarga llista de reconeixements per a l'emblemàtic establiment
spot_img

La casa Reñe: característiques i curiositats

Un habitatge unifamiliar del Putxet que mostra una cara més domèstica del modernisme, amb detalls ornamentals però allunyat de les grans construccions de l’època

Sant Jordi 2026 a Sarrià – Sant Gervasi: les propostes a tots els barris del districte

Descobreix la programació completa per al Sant Jordi a Sarrià - Sant Gervasi i els detalls de cada proposta

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí