Publicitat

Recollida de cartes pels Reis d’Orient a Sarrià-Sant Gervasi 2023

Consulta els punts del barri on el 4 i 5 de gener els infants podran lliurar les cartes als patges reials

Publicat el 28.12.2022 11:26 · Actualitzat el 2.1.2023 9:26

Societat

El Jardí

El pròxim 4 i 5 de gener, els infants del districte podran lliurar la seva carta als Reis d’Orient en diferents punts de Sarrià-Sant Gervasi, segons el barri on visquin. Finalment, el barri de la Bonanova tindrà un punt de recollida de cartes, tot i que inicialment el Districte havia informat que aquest any no s’instal·laria. El que no hi haurà serà la cavalcada de Reis.

Dimecres, 4 de gener

Sarrià: Plaça del Consell de la Vila, de les 11.00 a les 14.00 h, i de 16.00 a 20.00 h. Hi haurà dos Patges Reials a la Haima dels Reis d’Orient.

Publicitat

Les Tres Torres: Mercat de les Tres Torres, carrer dels Vergós, 2. De les 10.30 h a les 13.30 h.

Barris de muntanya: Centre Cívic Vallvidrera – Vázquez Montalbán, de les 17.15 a les 18.45 h. Hi haurà un Patge Reial.

Dos infants lliurant la carta als Reis d’Orient © Ajuntament de BCN

Dijous, 5 de gener

Sarrià: Plaça del Consell de la Vila, de les 11.00 a les 14.00 h, i de les 15.00 a 20.00 h. Hi haurà els tres Reis d’Orient acompanyats de patges recollint les cartes a la Haima dels Reis d’Orient. *A les 19.30 h hi haurà una recepció als Reis d’Orient per part del regidor Albert Batlle i parlaments.

Sant Gervasi: Plaça de la Bonanova de les 17.00 a les 21.00 h. Els tres Reis d’Orient acompanyats de patges recolliran les cartes.

El Putxet i el Farró: Plaça de Mañé i Flaquer, de 12.00 a 14.00 h hi haurà el Cartel Reial, i de 10.00 a les 21.00 h també es farà recollida de joguines.

Les Tres Torres: Mercat de les Tres Torres, carrer dels Vergós, 2. De les 10.30 h a les 13.30 h.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Tornen els Reis a Sarrià-Sant Gervasi!

Melcior, Gaspar i Baltasar s'han acostat a la Seu del Districte i al carrer a saludar els infants

On es pot entregar la carta als Reis a Sarrià-Sant Gervasi el mateix dia de la cavalcada?

El 5 de gener hi haurà patges reials repartits per diferents places del districte

Més de 40 anys de la recollida solidària de joguines de Reis al Farró

Un patge reial s'instal·larà a la plaça Mañé i Flaquer el 5 de gener, on també hi haurà una visita puntual del Carter Reial abans de la cavalcada de la nit

El Sarrià trist: no cal luxe i si proximitat

"No cal gastar molts diners, no calen grans carrosses; inventa, crea i entén que els nens volen veure els seus Reis", escriu Josep Maria Sucarrat
spot_img

Els Castellers de Sarrià entreguen la Camisa d’Honor 2026 a Judith Colell

La colla reconeix la trajectòria de la presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català per la seva contribució a la cultura i als valors col·lectius

Ràdio Farró porta la divulgació científica en directe al Born amb un programa especial de la Festa de la Ciència

Cinc científics comparteixen recerca i reptes de futur —de la IA a la genòmica— en una emissió que apropa el coneixement a la ciutadania

Els plàtans o plataners, els arbres més urbans i un símbol identitari de ciutats i pobles

Els primers plataners d'ombra que van arribar a la ciutat de Barcelona procedien de la Devesa de Girona i es van plantar l'any 1861 a la rambla de Canaletes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí