Publicitat

Recollida de cartes pels Reis d’Orient a Sarrià-Sant Gervasi 2023

Consulta els punts del barri on el 4 i 5 de gener els infants podran lliurar les cartes als patges reials

spot_img

Publicat el 28.12.2022 11:26

Societat

El Jardí

El pròxim 4 i 5 de gener, els infants del districte podran lliurar la seva carta als Reis d’Orient en diferents punts de Sarrià-Sant Gervasi, segons el barri on visquin. Finalment, el barri de la Bonanova tindrà un punt de recollida de cartes, tot i que inicialment el Districte havia informat que aquest any no s’instal·laria. El que no hi haurà serà la cavalcada de Reis.

Publicitat

Dimecres, 4 de gener

Sarrià: Plaça del Consell de la Vila, de les 11.00 a les 14.00 h, i de 16.00 a 20.00 h. Hi haurà dos Patges Reials a la Haima dels Reis d’Orient.

Publicitat

Les Tres Torres: Mercat de les Tres Torres, carrer dels Vergós, 2. De les 10.30 h a les 13.30 h.

Barris de muntanya: Centre Cívic Vallvidrera – Vázquez Montalbán, de les 17.15 a les 18.45 h. Hi haurà un Patge Reial.

Dos infants lliurant la carta als Reis d’Orient © Ajuntament de BCN

Dijous, 5 de gener

Sarrià: Plaça del Consell de la Vila, de les 11.00 a les 14.00 h, i de les 15.00 a 20.00 h. Hi haurà els tres Reis d’Orient acompanyats de patges recollint les cartes a la Haima dels Reis d’Orient. *A les 19.30 h hi haurà una recepció als Reis d’Orient per part del regidor Albert Batlle i parlaments.

Sant Gervasi: Plaça de la Bonanova de les 17.00 a les 21.00 h. Els tres Reis d’Orient acompanyats de patges recolliran les cartes.

El Putxet i el Farró: Plaça de Mañé i Flaquer, de 12.00 a 14.00 h hi haurà el Cartel Reial, i de 10.00 a les 21.00 h també es farà recollida de joguines.

Les Tres Torres: Mercat de les Tres Torres, carrer dels Vergós, 2. De les 10.30 h a les 13.30 h.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Tornen els Reis a Sarrià-Sant Gervasi!

Melcior, Gaspar i Baltasar s'han acostat a la Seu del Districte i al carrer a saludar els infants

On es pot entregar la carta als Reis a Sarrià-Sant Gervasi el mateix dia de la cavalcada?

El 5 de gener hi haurà patges reials repartits per diferents places del districte

Més de 40 anys de la recollida solidària de joguines de Reis al Farró

Un patge reial s'instal·larà a la plaça Mañé i Flaquer el 5 de gener, on també hi haurà una visita puntual del Carter Reial abans de la cavalcada de la nit

El Sarrià trist: no cal luxe i si proximitat

"No cal gastar molts diners, no calen grans carrosses; inventa, crea i entén que els nens volen veure els seus Reis", escriu Josep Maria Sucarrat
spot_img

Joaquim Campanyà: “Volem convertir el Teatre de Sarrià en un referent cultural de Barcelona”

Qualitat, continuïtat i innovació: el Teatre de Sarrià obre la seva temporada amb ambició

Fotogaleria: Arrenca la Festa Major del Farró

La cercavila de 600 i el pregó d'Alberto Marini han donat el tret de sortida a la festa que s'allargarà fins el 14 de setembre

Clíniques Mi, el primer centre de l’estat espanyol que obté el màxim reconeixement internacional per l’atenció al càncer de pulmó

La clínica de les Tres Torres és distingit amb l'IASLC Cancer Care Team Award, i s’afegeix així a una llista exclusiva de centres de referència mundial

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]