Publicitat
spot_img

T’agradaria fer realitat el somni d’un infant que té una malaltia greu?

Mil y un Sueños i Fildegospel organitzen un concert solidari al monestir de Valldonzella

Publicat el 2.10.2025 4:00

Societat

El Jardí

L’Elia i la Noa són dues noies que, tot i patir una malaltia greu, tenen, com tots els infants, somnis. En el seu cas, el seu somni és poder cantar en un concert, i per això existeix Mil y un Sueños, una associació sense ànim de lucre que treballa amb nois i noies que pateixen malalties greus, amb les seves famílies i els equips mèdics que les atenen, per fer realitat els seus somnis.

“Els metges ens deriven aquells nens i nenes que veuen més decaiguts o que els costa més d’acceptar la malaltia o el tractament, perquè els ajudem a enfocar-se en una experiència positiva i a fer-la realitat i així posar tot el focus del seu pensament en aconseguir-ho” explica Roser Vila d’Abadal, cofundadora i responsable de projectes a Mil y un Sueños.

Publicitat

I és per això que Mil y Un Sueños i Fildegospel s’han unit perquè el pròxim 5 d’octubre a les sis de la tarda, al monestir de Valldonzella, a la Bonanova, es pugui fer un concert solidari on l’Elia i la Noa faran realitat el seu somni.

“A partir d’aquí i sabent que l’Elia i la Noa volien fer realitat aquest somni, Fildegospel es va posar a treballar-hi i hem compost un tema per a cantar-lo tot el cor de Fildegospel, que el componen més de 50 cantaires, juntament amb elles”, afegeix Rubén Espinosa, director de Fildegospel.

“Ben segur que serà no només un somni per l’Elia i la Noa, sinó una experiència inoblidable per a Fildegospel”, afegeix Espinosa.
Per a qui vulguin anar al concert o per aquelles persones que desitgin col·laborar amb Mil y Un Sueños, podeu comprar les entrades al concert o fer els donatius a la fila 0 al portal Entradium.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Se suspenen totes les activitats del Dijous Gras per les ventades

Durant tot el dijous es recomana teletreball i es cancel·la l'activitat educativa, esportiva i universitària; les biblioteques, centres cívics i altres equipaments municipals estaran tancats

Carnaval a Sarrià – Sant Gervasi 2026: totes les activitats

Una programació diversa i descentralitzada que omplirà els barris de festa, música, disfresses i activitats per a totes les edats

La Seu del Districte s’omple de brossa: nova protesta de Defensem Can Raventós

La plataforma sarrianenca apunta contra Maria Eugènia Gay per "trencar el consens" que existia amb el barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí