Publicitat
spot_img

Tanca la llibreria Don Bosco de Sarrià: “Gràcies per tots aquests anys de confiança”

Amb una oferta de temàtica generalista i una especial atenció a les necessitats religioses i els centres escolars, el negoci ha decidit abaixar la persiana

Publicat el 23.2.2024 13:13

Cultura

El Jardí

“Tancament per cessament de negoci“. És la nota física que els clients habituals de la llibreria Don Bosco de Sarrià s’han trobat aquesta setmana quan s’hi han acostat. Al límit amb el barri de les Tres Torres, aquesta llibreria de barri amb oferta de temàtica generalista ha abaixat la persiana davant la sorpresa del veïnat.

Si entres a la seva pàgina web, a la pestanya de Novetats salta la notícia: “Tancament per cessament de negoci. Gràcies per tots aquests anys de confiança”. Amb vocació de servei als veïns del barri, aquesta llibreria situada al passeig de Sant Joan Bosco 55, a tocar de la plaça Artós, mirava de cobrir totes les necessitats i demandes dels clients.

Publicitat

El local disposava de tres espais diferenciats: un amb literatura i edicions de butxaca; un altre amb temàtiques de no-ficció, i finalment un darrer espai dedicat a la literatura infantil i juvenil. A banda, tenia una especial atenció a les necessitats religioses -Joan Bosco va ser fundador de la Congregació dels Salesians- i a les dels centres escolars.

La Llibreria Don Bosco era una de les que va acollir el primer llibre editat per El Jardí, Explora els jardins i viu els arbres i darrerament també el segon llibre Arquitectura a Sant Gervasi, Sarrià i Vallvidrera.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sarrià celebra el seu ‘street market’ amb bon temps i activitats per adults i joves

El comerç ha tornat a sortir al carrer el dissabte 18 de març

S’inaugura el supermercat reformat de Plusfresc de la Via Augusta

Les causes que defineixen Plusfresc són el suport al producte local, a l'alimentació saludable, la sostenibilitat i la solidaritat

Sarrià – Sant Gervasi posa en marxa el full de ruta per a la reactivació econòmica

El Districte, de la mà de Barcelona Activa, vol potenciar el caràcter emprenedor dels barris

Òpera i comerç es fusionen davant la mirada de vianants

Deu establiments de la Bonanova i Galvany van participar en una nova edició d'Òpera al Comerç
spot_img

Els 10 articles més llegits d’El Jardí: el que ha despertat l’interès dels lectors durant el 2025

Habitatge, memòria, convivència i identitat: els temes que han marcat l’agenda informativa de Sarrià-Sant Gervasi

Cavalcades de Reis a Sarrià-Sant Gervasi 2026: tota la programació

Els barris s'ompliran d'il·lusió amb recollides de cartes, l'entrega del pa i la sal a ses Majestats, i les cavalcades

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí