Publicitat

Un any més, La Mercè “descentralitzada” no arriba a Sarrià-Sant Gervasi

Junts acusa els Comuns i el PSC de no "governar per a tothom"

spot_img

Publicat el 24.9.2021 8:23

Cultura

Carme Rocamora

Ja va passar l’any passat. Sarrià-Sant Gervasi no serà escenari de les activitats que se celebraran durant La Mercè, que aquest 2021 torna a ser “descentralitzada” amb un total de 23 espais que acolliran programació en set districtes de la ciutat.

Publicitat

Mentre que Sarrià-Sant Gervasi va ser l’any passat l’únic districte on no es van programar activitats, aquest any se li sumen Gràcia i Les Corts, un fet que ha estat criticat per Junts de Sarrià-Sant Gervasi, que ha lamentat que no hi hagi cap acte programat en aquests barris que “casualment són els barris on més mals resultats electorals treuen” els Comuns i el PSC. En aquest sentit han etzibat que “això no és governar per a tothom”. 

Publicitat

La Mercè d’enguany tindrà lloc els dies 23, 24, 25 i 26 de setembre, i commemorarà el 150è aniversari de la primera Festa Major organitzada per l’Ajuntament. El pregó serà el 23 de setembre a càrrec de l’activista veïnal Custodia Moreno.

“La voluntat de fer-ne, en un sentit literal, la festa major de tota la ciutat ha portat a programar part de les activitats en barris on abans no havia tingut presència“, destaca l’Ajuntament de Barcelona en el dossier de premsa sobre la festivitat.

Mapa de localitzacions on es realitzaran actes de La Mercè
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sarrià-Sant Gervasi es manté com el districte més elitista del mercat immobiliari

Un de cada deu habitatges venuts supera els dos milions d'euros

Els Castellers de Sarrià carreguen el seu primer 2d7 en una jornada de Festa Major històrica

Els Castellers de Sarrià carreguen el seu primer 2d7 en una jornada de Festa Major històrica.

Festa Major dels barris de muntanya de Sarrià-Sant Gervasi i del Farró: consulta els programes

Del 6 al 15 de setembre la celebració dels farronencs coincideix amb la de Vallvidrera, la Font del Mont, Mas Sauró, i Mas Guimbau-Can Castellví

Les dates de les Festes Majors d’estiu als barris de muntanya

El Rectoret, Mas Sauró, la Font del Mont, Vallvidrera i Mas Guimbau celebren entre juliol i setembre la seva festa
spot_img

Sofia i Adrià, activistes de Sant Gervasi a la Flotilla a Gaza: “Si guanya el sionisme, guanya l’extrema dreta”

“Dessensibilitzar-nos a les imatges de Palestina és dessensibilitzar-nos a la violència policial local”: els santgervasiencs que es van embarcar per arribar a Gaza parlen amb El Jardí

Recepta: crema de castanyes

Fàcil de fer i saborosa ara que -per fi- arriba el fred habitual de novembre

Finalitzen les obres d’urbanització de la part superior de la Via Augusta

Les actuacions han permès millorar la mobilitat del carrer, dotar al barri de més zona verda i implantar un nou mobiliari

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí