Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Un any més, La Mercè «descentralitzada» no arriba a Sarrià-Sant Gervasi

Junts acusa els Comuns i el PSC de no "governar per a tothom"

Publicat el 24.9.2021 8:23

Cultura

Carme Rocamora

Ja va passar l’any passat. Sarrià-Sant Gervasi no serà escenari de les activitats que se celebraran durant La Mercè, que aquest 2021 torna a ser «descentralitzada» amb un total de 23 espais que acolliran programació en set districtes de la ciutat.

Mentre que Sarrià-Sant Gervasi va ser l’any passat l’únic districte on no es van programar activitats, aquest any se li sumen Gràcia i Les Corts, un fet que ha estat criticat per Junts de Sarrià-Sant Gervasi, que ha lamentat que no hi hagi cap acte programat en aquests barris que «casualment són els barris on més mals resultats electorals treuen» els Comuns i el PSC. En aquest sentit han etzibat que «això no és governar per a tothom». 

Publicitat

La Mercè d’enguany tindrà lloc els dies 23, 24, 25 i 26 de setembre, i commemorarà el 150è aniversari de la primera Festa Major organitzada per l’Ajuntament. El pregó serà el 23 de setembre a càrrec de l’activista veïnal Custodia Moreno.

«La voluntat de fer-ne, en un sentit literal, la festa major de tota la ciutat ha portat a programar part de les activitats en barris on abans no havia tingut presència«, destaca l’Ajuntament de Barcelona en el dossier de premsa sobre la festivitat.

Mapa de localitzacions on es realitzaran actes de La Mercè
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sant Gervasi prepara una Festa Major revitalitzada i amb novetats per a tots els públics

L’orquestra Maravella, el castell de focs i una diada castellera que busca fer història són els principals atractius de les festes

Sarrià-Sant Gervasi es manté com el districte més elitista del mercat immobiliari

Un de cada deu habitatges venuts supera els dos milions d'euros

Els Castellers de Sarrià carreguen el seu primer 2d7 en una jornada de Festa Major històrica

Els Castellers de Sarrià carreguen el seu primer 2d7 en una jornada de Festa Major històrica.

Festa Major dels barris de muntanya de Sarrià-Sant Gervasi i del Farró: consulta els programes

Del 6 al 15 de setembre la celebració dels farronencs coincideix amb la de Vallvidrera, la Font del Mont, Mas Sauró, i Mas Guimbau-Can Castellví
spot_img

Junts exigeix solucions i ajuts urgents pels veïns i comerciants afectats per l’esvoranc de Sant Gervasi

Martí Galbis i Laïlla reclamen "responsabilitats polítiques" i lamenta que ni l'Ajuntament ni la Generalitat hagin demanat "disculpes"

Només els veïns de dues finques afectades per l’esvoranc podran tornar a casa el dilluns

El Govern preveu aprovar dimarts vinent mesures econòmiques per als comerciants i els veïns afectats

Tanca la Biblioteca de Sant Gervasi per una incidència tècnica

Les actuacions que s'estan duent a terme en el sistema de climatització s'allargaran una setmana

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí