Publicitat

Concurs InstaGran: “Mapa de Records”

Publicat el 16.8.2018 9:30

Gent gran

El Jardí

L’InstaGran és un concurs de fotografia que convoca el Centre de Serveis Socials de Sant Gervasi, adreçat als adolescents que estudiïn, visquin o passin pels barris de Sant Gervasi. El concurs s’ha convocat aquesta primavera i el dia 15 de juny es va fer l’entrega de premis, als jardins de la Casa Sagnier; el tema d’aquest any era “Les persones grans de Sant Gervasi”.

Les fotografies guanyadores les teniu damunt d’aquest text. Les pautes de valoració per part del jurat van ser: 1. El tema: persones grans. Des de la sensibilitat i el respecte. 2. Qualitat fotogràfica: enquadrament, il·luminació, filtres…, i 3. Si s’identifica algun dels barris de Sant Gervasi.

Publicitat

El la convocatòria del premi han col·laborat la Xarxa Jove Sagnier i la Taula Radars de Sant Gervasi, i s’emmarca dins del projecte “Mapa de Records“. Dins d’aquest darrer projecte, el dia 12 de juny, als jardins de Vil·la Florida, es va fer la captació de records entre persones grans del barri.

@dav
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Una etapa activa i plena d’activitat: Dia Internacional de la Gent Gran

"Afavorir una vida social rica, participar de manera compromesa en l'entorn i promoure l’autonomia el màxim temps possible són elements essencials perquè les persones grans se sentin valorades, escoltades i implicades"

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Fotogaleria | La cavalcada de Reis a Sant Gervasi i Sarrià

Durant la nit més màgica de l'any, els Reis d'Orient van recórrer els carrers de Sant Gervasi -la Bonanova: un recull de les millors imatges

Un record dels jardins històrics de Villa Maria, destruïts per interessos especulatius

La torre, construïda l'any 1907, no estava catalogada, i els promotors han tingut via lliure per fer desaparèixer una munió d'espècies autòctones

Punts de recollida d’arbres de Nadal a Sarrià – Sant Gervasi

Del 7 al 17 de gener el veïnat podrà deixar els seus arbres de Nadal i altres ornaments vegetals a un dels 22 punts de recollida habilitats al districte

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí