Publicitat
spot_img

El Farró, cita de l’afició a la fotografia

Publicat el 9.9.2018 19:11

Notícies de Sant Gervasi

Juanjo Compairé

En Joan Fresquet ha estat aquest any l’indiscutible guanyador del Premi de Fotografia que cada any l’Associació de Veïns del Farró lliura durant la Festa Major. Enguany, el diumenge 9 de setembre, Fresquet ha destacat en les dues categories de premiats: la de <<tema lliure>> i la del <<Farró>>.

Val a dir que totes les fotos exposades a la Plaça Mañé i Flaquer, de bona qualitat, eren comentades per tothom que assistia a l’acte. Durant una bona estona, la plaça s’ha convertit en un fòrum fotogràfic.

Publicitat

Totes les persones participants han rebut un diploma acreditatiu, lliurat per l’Ester Rodríguez, de l’Associació de Veïns i pel conseller de Barcelona en Comú Joan Manel del Llano.

La llista de premiats és la següent:

TEMA <<LLIURE>>:

1r premi: Cor de seda, Joan Fresquet.

2n premi: Moments, Jordi Casalé.

3r premi: Redorta, Anna Huguet.

TEMA <<BARRI DEL FARRÓ>>:

Premi especial: “Al 10, al deu i gol”, Joan Fresquet.

 

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Districte reconeix que la negociació per salvar Can Raventós és “molt complicada”

Maria Eugènia Gay, després de mesos de negociació, admet que la promotora no vol renunciar als seus drets, cosa que complica la solució al conflicte

Tornen els Pastorets de Vallvidrera amb nous personatges, cançons i històries

La verge Maria no vol ser l'escollida, té una crisi existencial, i marxa del poble per buscar-se a ella mateixa: l'espectacle amb més de 70 llebrencs d'enguany comença aquest cap de setmana i s'allargarà fins al 21 de desembre

Torna la Rua Bicillums a Sarrià

En un context d’emergència climàtica, aquesta activitat vol generar consciència ambiental i fer valdre la mobilitat sostenible, tot fomentant la diversió i la xarxa veïnal als barris

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí