Publicitat

L’AV de les Tres Torres planta el Govern

L'AV de les Tres Torres no assisteix al Consell de Barri i exhibeix una pancarta amb la frase "Prou de menyspreu a les Tres Torres."

spot_img

Publicat el 14.11.2018 9:00

Notícies de Sarrià

Les Tres Torres

Carme Rocamora

La sala era gran.  Més gran que la biblioteca Clarà, que és on habitualment es fan els consells de barri de les Tres Torres. Però el dia 30 d’octubre es va decidir fer al col·legi de Santa Teresa de Ganduxer i la imatge va ser impactant:  l’Associació de Veïns de les Tres Torres va decidir deixar plantat el Govern municipal, va restar a fora mentre es portava a terme el consell de barri i, a mitja sessió, va irrompre amb un cartell on es veia un lema molt clar:  “Prou de menyspreu a les Tres Torres”.

Publicitat

Per què? Des de l’AV consideren que el Govern no ha volgut dialogar amb el que des de l’Associació de Veïns s’ha demanat i que, a més, la manca d’inversions al barri demostra falta de respecte i menyspreu cap al barri. Tot i la inusualitat d’haver-hi una sala buida que normalment acostuma a estar a rebosar, el Govern va seguir amb l’ordre del dia del Consell, i finalment, cap al torn de precs i preguntes el president de l’AV, Lluís Tusell, va ser molt contundent i va retreure al Govern no haver executat cap dels projectes que des de l’associació de veïns havien demanat: “No han fet res i a sobre no escolten els veïns” va lamentar Tusell. No va ser l’únic veí que va etzibar al govern que fan “el que els hi dona la gana” i en aquesta línia una veïna, que era el primer cop que assistia a un Consell de Barri, va dir al Govern que és “molt avorrit” escoltar el que fa, i que el que volen es que donin respostes a les peticions del veïnat.

Publicitat

Fins i tot quan el conseller de Barcelona en Comú, Joan Manel del Llano, va intentar explicar les obres de millora dels Jardins de Ferran Casablanca, que van començar a l’estiu  i que es perllongaran durant tot el 2018 per millorar l’accessibilitat i la connectivitat del parc i dotar-lo de nous usos amb noves àrees vegetals, Tusell va explicar que no s’ha deixat a l’AV participar de les decisions de la millora sinó que simplement se’ls va informar. “Un mandat per arreglar dues voreres: la de Rosari i Castellnou” va concloure Tusell.

@ Carme Rocamora
Et vols comprometre amb el periodisme de proximitat, rigorós i cooperatiu? Fes-te subscriptor per només 5€ al mes i passa a formar part de la comunitat El Jardí. Entre tots garantirem el futur de la publicació!
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf

El Jardi 113, gener de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/02/El_Jardi_113_gener2025.pdf

Julia Herrero: “En termes d’infraestructura, les Tres Torres és un barri totalment abandonat”

La presidenta de l’Associació de Veïns reclama el manteniment de les zones verdes del barri i anuncia possibles iniciatives de cara al 2025
spot_img

“La família Camaleot”, el relat d’Elsa Corominas

"Els Camaleot eren una família molt peculiar que dominava l’art d’imitar. El matrimoni va tenir sis fills i a cadascun li va ensenyar com aprofitar al màxim aquesta habilitat"

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]