Publicitat

El Putxet celebra una Festa Major lúdica de germanor

Es van acabar el diumenge, tot esperant que l'any que ve puguin comptar amb un programa igual o més complert si cap

Publicat el 6.6.2019 16:00

Cultura

Marta Trius

El barri del Putxet ha celebrat, entre el diumenge 26 de maig i el 2 de juny, la seva Festa Major amb múltiples activitats per a tots els públics. Organitzada per l’Associació de Veïns del Putxet, aquesta festa és ja molt coneguda al barri i atreu també curiosos d’altres parts de Barcelona.

Les sardanes matutines del 26 de maig van marcar l’inici de les activitats, que reuneixen els veïns i són una excel·lent oportunitat per a conèixer als nouvinguts i reafirmar llaços entre el que ja es coneixen.

Publicitat

Sentir cantar al tenor Sam les Cançons d’una vida o acostar-se a escoltar el Jazz del Sabina Wuitt Trio mentre es gaudeix d’un bon vermut, són dues bones raons per a viure aquestes festes. A més hi ha hagut cercaviles de gegants, havaneres, focs d’artifici estàtics amb la colla de diableses i diables de Sarrià, sopar popular amb botifarrada i ball nocturn amb l’orquestra Costa Blanca.

Els dos últims actes es van celebrar el diumenge 2 de juny: la festa infantil al matí amb un taller de pintacares i un espectable del Desastrosus Cirkus, i al capvespre un concert de guitarra clàssica amb el Mario Cuellar i la Montse Mitjans, amb el qual es donava per finalitzades aquestes festes, esperant l’any que ve comptar amb un programa igual o més complert si cap.

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

El Suprem confirma 10 anys de presó per al mestre de la Salle Bonanova que va agredir sexualment un alumne

El pederasta Víctor Planas serà engarjolat i haurà d'indemnitzar amb 40.000 euros a la víctima, que també havia sigut el seu fillastre

Barceló, Renom i Masó porten a escena els pensaments del poeta Foix al Teatre de Sarrià

L'espectacle de lectura dramatitzada "L’Instant i les deixes del somni: Foix per ell mateix" s’estrenarà el 19 de maig

Les mels més beneficioses per a la salut i les plantes d’on provenen

Fra Valentí Serra de Manresa explica les propietats terapèutiques de diverses mels elaborades a partir de plantes mel·líferes presents a la península Ibèrica, com l’ametller, la ravenissa blanca, l’acàcia o el bruc

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí