Publicitat

Detinguts 5 joves multireincidents per robar a un menor de 16 anys a Sarrià

Van envoltar en grup al menor per robar-li el mòbil i les sabatilles esportives, a més de colpejar-lo a la cara

spot_img

Publicat el 3.10.2020 11:59

Societat

Carme Rocamora

Els Mossos d’Esquadra han detingut cinc joves multireincidents d’entre 15 i 19 anys després d’iniciar una investigació a principis de setembre. En una primera actuació policial es va identificar un jove al qual els agents li van intervenir objectes que constaven sostrets en un robatori violent a Sarrià: un grup de joves va abordar un menor de 16 anys per sostreure-li el seu telèfon mòbil i les sabatilles esportives. Segons detalla la policia en un comunicat, els lladres van envoltar en grup al menor i li van provocar lesions lleus després de colpejar-lo a la cara. 

Publicitat

Els agents van poder relacionar aquests joves amb un altre robatori amb intimidació efectuat de la mateixa manera al districte de Nou Barris. En aquesta ocasió, la víctima era un menor també de 16 anys a qui van sostreure-li la motxilla amb els seus efectes personals i al qual li van donar cops al cap.Els detinguts acumulen 22 antecedents per fets similars.

Publicitat

Fruit de les investigacions policials, es va esbrinar els domicilis on vivien els investigats als districtes de Nou Barris, Horta – Guinardó i Sant Andreu. El passat dimecres 30 de setembre es va realitzar un dispositiu amb l’objectiu de detenir-los.

Un dels detinguts es va resistir activament a la detenció, segons els Mossos, i va causar lesions lleus a dos agents que van requerir assistència mèdica. A aquest detingut també se li imputa un delicte d’atemptat i resistència als gents de l’autoritat.

Els quatre detinguts majors d’edat van passar a disposició judicial el divendres i el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs. El menor va quedar també en llibertat després de passar a disposició de Fiscalia de Menors.

La investigació continua oberta i no es descarta que es puguin resoldre altres fets delictius on estarien implicats els detinguts.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

Detinguts dos lladres disfressats de dona després de robar a una joieria de Sarrià-Sant Gervasi

El valor total del que van intentar sostreure superaria els 300.000 euros

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf
spot_img

Adrià Plazas ja és a Barcelona: així l’han rebut després d’estar detingut a Israel

L'activista del Sindicat d'Habitatge de Cassoles, que va estar embarcat en els vaixells de la Flotilla, rep l'escalf de 400 persones a l'aeroport del Prat

Districte penja per error una bandera de Barcelona no oficial sense la senyera

L'Ajuntament es disculpa i corregeix ràpidament el fall

El 8è sopar solidari d’Assís recapta 23.000 euros per enfortir la salut de les persones sense llar

La plaça de Sarrià reuneix 300 persones i la Fila Zero continuarà oberta fins al 10 d'octubre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí