Publicitat

El Farró no renuncia a la seva cita amb la solidaritat

L’Associació de Veïns i Comissió de Festes del Barri del Farró organitza una novena Mostra Solidària més necessària que mai aquest 2020

spot_img

Publicat el 23.12.2020 8:14

Societat

Marta Trius

El passat 12 de desembre va tenir lloc la novena edició de la Mostra Solidària del Farró, que organitza des de l’any 2012 l’Associació de Veïns i Comissió de Festes del Barri del Farró. Com ja és tradicional la Mostra es va celebrar al carrer Septimània i no van faltar associacions, entitats socials i comerciants que van buscar la manera de normalitzar un esdeveniment que enguany era tot menys normal.

Publicitat
Novena Mostra Solidària del Farró @ Marta Trius

Els veïns que es van acostar van poder veure les paradetes d’entitats com el Centre Assís, que venia productes per recaptar fons per a les persones sensellar a les quals ajuda, o els Diables FarróFoc molt entusiastes amb el seu Caga Tió, des d’on feien una crida a la cerca de tabalers i tabaleres. Tampoc van faltar parades amb torrons, llibres i art de diversa índole, tot això amb una finalitat solidària, amistosa i social, tan necessària sempre i especialment aquest 2020.

Publicitat
Novena Mostra Solidària del Farró @ Marta Trius

L’excepcionalitat d’enguany va fer que s’hagués d’establir un control d’entrada i sortida del carrer, en la qual tan sols es van instal·lar 20 parades per a complir amb les mesures de seguretat. A més la recollida d’aportacions es va fer en una guardiola centralitzada a la plaça Sant Joaquim i es va oferir la possibilitat de fer aportacions econòmiques a través de bizum o transferència, tot això per a evitar la manipulació de diners.

A la tarda es van lliurar els premis del concurs de fotografia i es va retre homenatge al pintor i fotògraf David Moragas, que va morir el passat mes d’abril. El primer premi va ser per a Laura Mir amb la fotografia Generacions, el segon per Mercé Albaigés Riera amb Nadó i el tercer va ser per a Ariadna Ginjaume que va presentar la fotografia titulada Confinades. A més, també es va donar el premi especial Barri del Farró a Guerra d’Aigua Festa Major del Farró d’Àngel-Miguel Mur Criat. Totes les fotografies es podran veure al Centre Cívic Vil·la Urània durant el mes de desembre.

Novena Mostra Solidària del Farró @ Marta Trius

La sensació al final de la jornada va ser d’haver aconseguit l’objectiu de reunir veïns i amics en un entorn solidari des del qual poder ajudar als que més pateixen.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Assís reuneix 300 persones a la plaça de Sarrià al sopar solidari per a les persones sense sostre

Societat El Jardí Assís recull aliments per a persones sensellar per fer front a la caiguda de donacions del Banc dels Aliments Campanya d’Assís per habilitar dos...

Assís recull aliments per a persones sensellar per fer front a la caiguda de donacions del Banc dels Aliments

L'entitat mantindrà l'entrega de donatius tot l'estiu per contrarestar també la pujada de preus dels productes bàsics

L’Associació de Veïns del Farró reparteix títols de transport públic a persones vulnerables

Amb els diners recaptats per Nadal a l'11a Mostra Solidària, han comprat i entregat més de setanta T-Casual

Assís fa una crida a recollir roba d’hivern i mantes per a les persones sense llar

Es pot fer l'entrega, especialment roba d'home, de dilluns a divendres de 9 a 15 h al carrer d'Isaac Albéniz, 14, a Sarrià
spot_img

“La família Camaleot”, el relat d’Elsa Corominas

"Els Camaleot eren una família molt peculiar que dominava l’art d’imitar. El matrimoni va tenir sis fills i a cadascun li va ensenyar com aprofitar al màxim aquesta habilitat"

Èxit a Sant Gervasi per la Festa Major: el barri torna a bategar

Del 5 al 15 de juny, el veïnat ha gaudit d'un ampli ventall d'activitats i d'un pregó protagonitzat per Aina Da Silvia, d'Eufòria

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]